معاون فرماندار شادگان گفت: مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای بهسازی ۸۵۰ واحد مسکونی روستایی در شادگان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نعمت اله آلبوغبیش افزود: این تسهیلات  برای بهسازی ۸۵۰ واحد مسکن روستایی با سود ۵% و ضمانت  زنجیره ای به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

وی گفت: این تسهیلات در  دو سقف ۱۸۰ میلیون ریالی به منظور احداث واحد مسکونی در  روستاهای مشمول طرح و ۲۰۰ میلیون ریالی برای  تخریب  و نوسازی با رعایت  مبحث (۱۹) مقررات ملی ساختمان توسط بانکهای مسکن، تجارت، ملت، ملی و صادرات توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان  قابل پرداخت می باشد.

معاون فرماندار شادگان یادآور شد: براساس دستور العمل پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی سال  ۹۵ و نحوه ساماندهی و حمایت از تولید  و عرضه مسکن، تسهیلات  این طرح تمامی روستاها و شهرهای زیر ۲۵۰۰۰نفر با رعایت اولویت های تعیین شده را شامل می‌شود.

آلبوغبیش افزود: براساس مصوبه هیئت وزیران، سود سهم متقاضی پنج درصد است و سازمان مدیریت  و برنامه ریزی کشور پرداخت یارانه سود (مابه التفاوت سود تعیین شده سهم متقاضی تا نرخهای  مصوب) برای دوره مشارکت مدنی و فروش اقساطی و مانده مطالبات  معوق شامل اصل و سود تسهیلات این تصویب نامه را تضمین و تعهد می نماید اما این تضمین  نافی مسئولیت بانکهای  عامل در وصول مطالبات نیست.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.