همه می آییم؛

طلایی: با راهپیمایی 22 بهمن ماه دشمنان ما به عظمت ملت ما پی می برند/ ترامپ گورباچف آمریکایی است

نائب رییس شورای شهر تهران گفت: امسال راهپیمایی ما بسیار باشکوه تر از سال های قبل خواهد بود.

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: تقریبا در این ماه در همه محلات شهر تهران سخنرانی داشتم به همین دلیل معتقدم امسال راهپیمایی ما بسیار باشکوه تر از سال های قبل خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما همه ساله روند انقلاب از سال قبل باشکوه تر بوده است، افزود: بعد از این اتفاقات هوشیاری مردم ما چند برابر شد و حتی حساسیت آن ها را افزایش داد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ملت ایران اگر بتواند با هر کسی مدارا کند با آمریکا و صهیونیسم هرگز در پیشینه و تاریخ خود مدارا نمی کنند و زیر بار ظلم نمی روند، گفت: در روز 22 بهمن شاهد یک حضور شکوهمند از ملت ایران خواهیم بود و همه خارج از هر گرایشی حماسه خواهند آفرید.

طلایی با بیان اینکه 22 بهمن ماه متعلق به ملت ایران است، تصریح کرد: هیچ گروهی نمی تواند آن را به نام خود به ثبت برساند.

وی ادامه داد: ملت برای پاسداری از انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد و نمادی از همبستگی و همدلی را به نمایش خواهند گذاشت و علاقه مندان به انقلاب اسلامی را در سراسر دنیا امیدوارتر  خواهند کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با راهپیمایی 22 بهمن ماه دشمنان ما به عظمت ملت ما پی می برند و می فهمند که با شیر در افتادن نتیجه ای جز مرگ نخواهد داشت.

طلایی در خصوص اظهارات ترامپ گفت: آدم دیوانه ای است که هم اکنون در راس قدرت قرار گرفته به همین دلیل معتقدم نقشی که گورباچف در شوروی آن زمان ایفا کرد هم اکنون ترامپ در آمریکا ایفا می کند و آغاز فروپاشی کاخ سفید و فروپاشی کاذب و پوشالی آمریکا به دست ترامپ اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار