جمعیت هلال احمر استان اصفهان دربیانیه ای مردم را به راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهمن سرآغاز طلوعی نوراني و حیاتی نوین در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است و یوم الله 22 بهمن روزي که با بانگ الله اکبر، پرچم توحيد برفراز سرزمين اسلامي ايران به اهتزار در آمد. 22 بهمن روز تجلی عزت ، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است.


خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، باگرامید‌اشت یاد و خاطره‌ی معمار کبیر و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رضوان اله علیه) ،همراه با آحاد مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه در راهپیمایی عزّت‌آفرین یوم الله
22 بهمن و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) ، مقام معظم رهبری و شهدا ی انقلاب اسلامی عظمت، صلابت و یکپارچگی خویش را به جهانیان نشان داده و حماسه ماندگار دیگری را رقم خواهند زد .

این در حالی است که امدادگران و نجاتگران تلاشگر ، خدوم و بی ادعای جمعیت هلال احمر استان همچون سنوات قبل با پوشش امدادی این مراسم با شکوه ،برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی در عرصه ی خدمت بی منت به مردم همیشه در صحنه خواهند افزود و جوانان پرشور و با انگیزه با شور و نشاط و همدلی روز افزون و داوطلبان خدوم و مومن هلال احمر استان همگام با نسل انقلاب و دوشادوش با موج عظیم مردم، در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در سراسر استان حضور خواهند یافت .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.