مردم کاشان فردا با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با حضور پرشور و گسترده درراهپیمایی 22 بهمن ، توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب را خنثی می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرماندار کاشان  امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم با حضور در این راهپیمایی عظیم به دشمنان خواهند فهماند که با انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب یک ارتباط ناگسستنی دارند.

حمیدرضا مومنیان افزود: مردم ولایتمدار ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان خواهد داد که تهدیدهای استکبار و به ویژه رئیس جمهوری جدید آمریکا، خللی در عزم و اراده ملت وارد نخواهد ساخت.

معاون استاندار اصفهان همچنین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را دریچه ای روشن برای تحقق اهداف و آرزوهای الهی ملت بزرگ ایران دانست و گفت : لبیک به امام راحل و تکبیر طاغوت شکنانه مردم ایران در بهمن 57 و امضای آن با خون شهیدان، همان صدایی است که امروز از حنجره تمامی آزادیخواهان جهان شنیده می شود.

وی با تبریک سی و هشتمین سال درخشندگی بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی از مردم خواست با حضور یکپارچه و پرشور در راهپیمایی یوم الله22 بار دیگر حقانیت ، صلابت و ایستادگی خود در برابر مستکبران غرب و شرق و پایبندی خود را به آرمانهای بلند امام راحل و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و به پاسداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی به منصه ظهور برسانند.





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار