شهرکرد؛

ارائه لایحه برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی به مجلس

معاون پارلمانی رئیس جمهور از ارائه لایحه برداشت یک و نیم میلیارد دلار اعتبار از صندوق ذخیره ارزی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

ارائه لایحه برداشت یک و نیم میلیارد دلار اعتبار از صندوق ذخیره ارزی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حسینعلی امیری همزمان با دهه فجر در جشن انقلاب در فرهنگسرای شهر بروجن استان چهارمحال و بختیاری گفت: لایحه برداشت یک و نیم میلیارد دلار اعتبار از صندوق ذخیره ارزی برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم روستایی و عشایری کشور به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای اطلاع رسانی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است افزود: همه ما موظف به پایبندی به عهد با امام، رهبری و شهدا هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به وجود جنگ های داخلی و توطئه های استکبار جهانی در کشورهای منطقه اضافه کرد: پایداری امنیت در ایران مرهون حاکمیت نظام اسلامی است.

امیری در ادامه برجام را اهرمی برای رونق اقتصاد کشور بیان کرد و با تأکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: با وجود سختی های فراوان بواسطه تحریم های ظالمانه در گذشته، هم اکنون علاوه بر حضور در عرصه های بین المللی، عزتمندانه به سمت شکوفایی قدم بر می داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بحث هسته ای کشور نیز با تلاش دولتمردان در جهان به رسمیت شناخته شده است.

شركت و سخنرانی در مراسم راهپيمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد، دیدار با خانواده شهدا، ديدار با نماينده ولی فقيه در چهارمحال و بختياری و امام جمعه شهركرد، کلنگ زنی و بهره برداری از 36 طرح عمرانی در شهرستان بروجن و 53 طرح عمرانی در شهرستان لردگان، بازديد از مجتمع پتروشيمی لردگان، و بازديد از مجتمع گردشگری سامان از برنامه های سفر ۲ روزه معاون پارلمانی ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.