فرماندار فریدن گفت: راهپیمایی 22 بهمن نماد وحدت و هوشیاری ملت ایران در مقاطع حساس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کمال رضایت افزود: ملت غیور و قدرشناس ایران در طول 38 سال عمر با برکت نظام اسلامی و برغم تمام سنگ اندازی ها و تحریم ها ثابت کردند که در پرتو منویات مقام عظمای ولایت اجازه نمی دهند دشمنان خدشه ای به دستاوردهای انقلاب وارد کنند.

وی راهپیمایی 22 بهمن را یادآور روزهای حماسه ساز کشور توصیف کرد و گفت: در این روز مردم با حضور پرشور خود پیام های مهمی به کل جهانیان مخابره می کنند.

رضایت گفت:راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نمایش همبستگی ملت ایران است چرا که در این روز تاریخی از هر گروه، طبقه و قومی بصورت یکپارچه در جشن سالروز پیروزی انقلاب حضور یافته و با آرمان های انقلاب، امام و شهدا تجدید پیمان بسته و چشم همه جهانیان را متحیر خواهند کرد.

وی ادامه داد: ملت آگاه و بصیر ما در سایه رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از نخستین سال های پیروزی با همه توطئه های استکبار جهانی مقابله و تحریم های آنها را به فرصت تبدیل کرده است.

فرماندار فریدن با دعوت از مردم برای شرکت در این مراسم ملی گفت: راهپیمایی 22 بهمن در

فریدن از ساعت 10:30 صبح جمعه با تجمع مردم در گلستان شهدای این شهرستان آغاز می شود و از مسیر ضلع جنوبی بلوار طالقانی به طرف میدان شهرداری، خیابان شهید رجایی و خیابان شهید عزیزی ادامه می یابد و سپس در مسجد صاحب الزمان شهر داران با صدور و قرائت قطعنامه پایان می یابد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.