اهواز؛

فریاد مرگ بر آمریکا در خوزستان پیچید

در سی و هشتمین بهار آزادی همزمان با سراسر کشور راهپیمایان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مردم شهرهای مختلف خوزستان از پیش از آغاز آیین راهپیمایی که در 74 شهر و بخش خوزستان پیش بینی شده، تجمع کرده بودند، با خروش انقلابی خود و سردادن شعارهای انقلابی، بر دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

قشرهای مختلف مردم اهواز نیز با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و پلاکاردهایی که یادآور خاطره مبارزات دوران انقلاب بود، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مگر بر اسرائیل، لبیک یا خامنه ای، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، بر حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و تداوم خط خونین شهدا، در این راهپیمایی حضور چشمگیر داشتند.

اقشار مختلف اعم از زن و مرد، پیر و جوان و اقوام مختلف خوزستان در این راهپیمایی حضوری پرشور داشتند.

حضور برخی مادران که همراه با نوزادان و فرزندان خردسال خود و با پیشانی بندهای مختلف در این راهپیمایی شرکت کرده بودند، به نوعی تضمین کننده تداوم و پشتیبانی این امت خدا جو از نظام مقدس اسلامی بود.

بر اساس اعلام ستاد دهه فجر خوزستان، راهپیمایی 22 بهمن در 74 نقطه خوزستان برگزار و در اهواز مسیر آن از میدان مولوی (امانیه)، پل شهید علم الهدی،خیابان سلمان فارسی، چهارراه آبادان، و نطقه پایانی مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اعلام شده بود.

سخنران راهپیمایی 22 بهمن در اهواز سردار سرلشکر پاسدار یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا بود.

همچنین مردم انقلابی و همیشه در صحنه دزفول در یوم الله 22 بهمن با برگزاری راهپیمایی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

اقشار مختلف مردم دزفول همگام با ملت ایران اسلامی در سراسر کشور روز جمعه و در سی و هشتمین بهار آزادی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حماسه ای ماندگار خلق کردند.
راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در دزفول از ساعت 11 صبح روز جمعه از مقابل آستان متبرک حضرت سبزقبا(ع) آغاز و تا مصلای جمعه این شهر ادامه داشت.

مردم انقلابی دزفول که از اقشار مختلف در این راهپیمایی شرکت کرده بودند با سردادن شعار الله اکبر بار دیگر با آرمان های بلند انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.

برپایی تریبون آزاد از جمله حاشیه های راهپیمایی روز جمعه در دزفول بود که با استقبال مردم مواجه شد.

پرسنل نیروی هوایی ، تیپ 292 زرهی شهید آزادی ، پادگان آموزشی شهید باکری و نیروهای انتظامی در کنار بسیجیان در راهپیمایی 22 بهمن دزفول حضوری پر شور و حماسی داشتند.

همچنین فریادهای مرگ بر آمریکا راهپیمایان در یوم ا... 22 بهمن ماه در اندیمشک طنین انداز شد.

اقشار مختلف مردم اندیمشک روز جمعه با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

راهپیمایان اندیمشکی در یوم ا... 22 بهمن ماه ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان های ضد استکباری انقلاب تجدید میثاق کردند.

راهپیمایان از میدان امام خمینی (ره) تا میدان شهدای 4 آذر را با شعارهای مرگ بر استکبار، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، ا... اکبر خامنه ای رهبر، مرگ بر آمریکا، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ، و مرگ بر ترامپ راهپیمایی کردند.

در ادامه راهپیمایی مردم اندیمشک با تجمع در مصلای اندیمشک جنایات استکبار جهانی را محکوم و با ارزش های اسلامی و انقلابی میثاق دوباره کردند.

در این راهپیمایی خیل کثیری از جوانان، نوجوانان، اصناف و بازاریان، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، مسئولان محلی، مدیران دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

راهپیمایان با تجمع در مصلای اندیمشک و شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه وحدت ضد استکباری خود را نشان دادند.

نظیر این راهپیمایی در شهرهای آزادی، چم گلک، بیدروبه و حسینیه از توابع اندیمشک نیز برگزار شد.

شهرستان گتوند هم امروز شاهد حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور در راهپیمایی 22 بهمن بود.

مردم گتوند از ساعت 11 صبح روز جمعه از گلزار شهدا به طرف مصلای امام خمینی (ره) این شهر حرکت و در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن حضوری حماسی داشتند.

حضور قشرهای مختلف مردم گتوند در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن به قدری باشکوه بود که حرکت آن ها در مسیر راهپیمایی به کندی انجام می‌شد ولی با تدابیر ستاد برگزاری دهه مبارک فجر شهرستان با ایجاد نظم و امنیت خوب این حرکت به صورت آرام و روان ادامه پیدا کرد.

در این آیین علاوه بر مسئولان، قشرهای مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، ورزشکاران حضوری چشمگیر داشتند و در مسیر راهپیمایی با سردادن شعارهای ا... اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار و نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی انزجار خود را از توطئه‌های مستکبران ضد انقلاب اسلامی ابراز کردند.

سخنران راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن در گتوند محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام بود.

برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان از جمله برنامه های اجرا شده در حاشیه راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن در گتوند بود.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری قرائت شد که با تکبیر جمعیت مورد تایید راهپیمایان قرار گرفت.

همچنین در شهرهای جنت مکان، سماله، ترکالکی و صالح شهر از توابع گتوند، راهپیمایی 22 بهمن با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

در این آیین مردم با تجمع در میادین و مراکز شهر و همزمان با نورافشانی، ندای تکبیر را سر داده و با آرمان های بلند امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان با 74 هزار نفر جمعیت دارای 2 بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، جنت مکان ،صالح شهر، ترکالکی، سماله و 45 روستا است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.