مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: جشن های انقلاب همزمان با ایام الله دهه فجر در بقاع متبرکه و امامزادگان استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، حجت الاسلام اکبر قیامی گفت: امام خمینی (ره) با رهبری انقلاب توانست دل های مومنان را هم صدا کند و ملت ایران یک صدا فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دهند.

وی با اشاره به اینکه روحیه استکبار ستیزی ملت ایران به خاطر ظلم های که در تاریخ شده هیچ گاه کم نخواهد شد، تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر جشن های انقلاب در بقاع متبرکه و امامزادگان استان اردبیل برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان این مطلب که ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر در 7 امامزاده در سطح استان پیش بینی شده است، اظهار داشت: امامزاده سید صدر الدین (ع)، سید عبدالعزیز نیار، امامزاده صالح (ع)، حلمیه خاتون آقاباقر، حسینیه میرزاده خانم، امامزاده عبدالله اکبر آتشگاه و سید پیراقوم از جمله بقاع متبرکه است که در آنها جشن انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قیامی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه از برنامه های جنبی جشن های انقلاب در بقاع متبرکه و امامزادگان خواهد بود، افزود: آذین بندی و نصب بنرهای تبلیغاتی ایام الله دهه فجر از دیگر کارهای فرهنگی صورت گرفته است.

وی با یادآوری این مطلب که پاسخگویی به سوالات مسائل شرعی و مشاوره خانواده با حضر مبلغان بومی و غیر بومی از دیگر برنامه های اجرایی همزمان با ایام الله دهه فجر در بقاع متبرکه و امامزادگان خواهد بود، افزود: هیات امنا و شورای فرهنگی امامزادگان همکاری بسیاری فعالی در برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه ها دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.