مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان گفت: مردم ما ثابت کردند همواره در راه ارزش‌های مقدس انقلاب خود ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان ،حجت الاسلام غلامرضا عباسی،مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان  در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن زاهدان گفت: استکبار جهانی وقتی مردم ما را در صحنه می‌بیند و آنان را پشتیبان نظام جمهوری اسلامی می‌یابد قطعا در رابطه با ایران احتیاط بیشتری را لحاظ خواهد کرد.

حجت الاسلام غلامرضا عباسی،افزود: ملت ایران همواره در راه شهدای گرانقدر خود قدم برداشته و هرسال باشکوه‌تر و چشمگیرتر از سال قبل برای دفاع از آرمان آنها به صحنه می‌آیند.

وی با تأکید بر وحدت مردم استان در این راهپیمایی بیان کرد: امروز اگر کسی تصاویر راهپیمایی را مشاهده کند، می‌بیند که مردم شیعه و سنی و علمای آنان همه در کنار هم آمده‌اند تا حضور خود را به اثبات برسانند.

حجت الاسلام عباسی اظهار داشت: استکبار جهانی وقتی مردم ما را در صحنه می‌بیند و آنان را پشتیبان نظام جمهوری اسلامی می‌یابد و مشاهده می‌کند که ملت به مسؤولان خود اعتماد دارند، قطعا در رابطه با ایران احتیاط بیشتری را لحاظ خواهند کرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار