مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در هفته گذشته را در این گزارش بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، راه‌اندازی نمایندگی خانه احزاب در دو استان، انتخاب رهامی به عنوان عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، نگاهی به فعالیت‌های انتخاباتی جمعیت ایثارگران و پیشنهاد برخی اصلا‌ح‌طلبان مبنی بر معرفی گزینه دیگر در کنار روحانی از مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در هفته گذشته بود.


نماینده سابق مجلس گفت: انقلاب اسلامی در یک مرحله دست دزدان خارجی را قطع کرد اما باید دست دزدان داخلی را نیز قطع کنیم.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: توصیه می‌کنیم که ترامپ وارد چالش با ایران نشود و دست از این لفاظی‌ها بردارد، چراکه این لفاظی‌ها از جانب ما بدون پاسخ نخواهد ماند.


دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی، حیات جدیدی در مقاومت منطقه ایجاد کرد و مردم فلسطین نخستین افرادی بودند که از این انقلاب بهره بردند.


یک عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: انقلاب اسلامی فرصت خدمت برای کل منطقه بود به طوری که باعث برقراری امنیت در منطقه شد.


رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: در انتخابات آینده باید به سمت ایجاد یک دولت انقلابی در مکانیزم مردم سالاری باشیم.


عضو هیأت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: با تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی توانستیم فکر احیای حرکت اجتماعی را دوباره به منصه ظهور برسانیم.


عضو حزب مردم‌سالاری از برگزاری پانزدهمین کنگره حزب متبوعش در 5 اسفندماه خبر داد.


عضویت حجت الاسلام رهامی به عنوان عضو جدید شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تصویب شد.


عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب معتقد است، انگیزه‌ها و دغدغه‌های اعضای این جبهه دقیقا با جامعتین اشتراک دارد.


رئیس خانه احزاب گفت: دو استان یزد و خراسان جنوبی برای راه اندازی خانه احزاب در دهه فجر به طور رسمی اعلام آمادگی کرده‌اند.


عضو حزب موتلفه گفت: قرار شده کاندیداهای مورد نظر به جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی و پس از دوران تبلیغات پایگاه اجتماعی آنها ارزیابی و در نهایت کاندیدای نهایی انتخاب شود.


حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری دچار عارضه قلبی شد و در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است.


سخنگوی جبهه پیروان گفت: ما به دنبال این نیستیم که کاندیداهای خود برای انتخابات شورای شهر را به صورت مستقل معرفی کنیم.


عضو جبهه یکتا گفت: اهداف اعتقادی و فرهنگی مردم در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی غالب بود.


عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان معتقد است که در مسیر انتخابات نباید تنها به یک نفر اکتفا کرد و اصلاح‌طلبان در کنار روحانی باید گزینه دیگری هم داشته باشند.


یک عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: ما فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده‌ایم اما هنوز وارد بحث مصادیق نشده‌ایم.


سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب و دهه فجر بهانه خوبی بود برای گفت‌وگو با مبارز قبل از انقلاب و سیاست مدار پس انقلاب که این روزها خود را در ردای مبارزه با فساد معرفی کرده است.



دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: در جهت تعامل با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و گزینه های انتخاباتی مورد نظر در شورای مرکزی بحث‌هایی صورت گرفت.


یک عضو حزب مردم سالاری گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سیاست‌های مورد نظر آمریکا برای تسلط بر منطقه خاورمیانه را برهم زد.


رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: توانمندی‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران حکومت رژیم پهلوی نیست.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار