معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدمحمدحسن باستی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را یکی از اولویت‌های مهم برشمرد و گفت: طی سال‌های اخیر شاهد برنامه‌ریزی و تلاش ویژه‌ای در این زمینه هستیم و تلاش داریم که این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم که مردم از آنها بهره‌مند شوند.

وی ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر را یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی این ورزشگاه 13 سال پیش آغاز شده است و تلاش داریم که این ورزشگاه تا پایان سال به بهره‌برداری رسیده و ورزشکاران بتوانند از آن استفاده کنند.

باستی همچنین به بیمارستان شهرستان دیر نیز اشاره کرد و گفت: از زمان ساخت این بیمارستان 9 سال می‌گذرد و تلاش داریم که این بیمارستان نیز امسال تکمیل شود و نهایتا تا ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تکمیل مسیر چهار خطه برازجان - گناوه و گناوه - دیلم را نیز یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام خواند و خاطرنشان کرد که تلاش خواهند کرد این پروژه را تا پایان امسال یا پایان عمر این دولت به بهره‌برداری برسانند.

وی با بیان اینکه دانشکده هنر و معماری بوشهر نیز بعد از 9 سال افتتاح شده است افزود: دانشکده هنر و معماری بوشهر نیز که حدود ۹ سال از زمان آغاز اجرای آن می‌گذشت، طی دو سال گذشته با سرعت بالایی در مسیر تکمیل قرار گرفت و با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.