کرمانشاه؛

افزایش ظرفیت سردخانه‌های استان

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از افزایش حدود 15 هزار تنی ظرفیت سردخانه‌های استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مهندس جلال کریمی زند مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  گفت: تا پایان سال گذشته مجموع ظرفیت سردخانه‌های استان کرمانشاه 22 هزار تن بود.

کریمی زند با بیان اینکه امسال دو سردخانه به مجموع سردخانه‌های استان کرمانشاه افزوده شده، گفت: امسال در مجموع 15 هزار تن به مجموعه ظرفیت سردخانه های استان کرمانشاه اضافه شده است.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: ظرفیت سردخانه های استان کرمانشاه در پایان امسال به حدود 37 هزار تن خواهد رسید.

کریمی زند با تاکید بر اینکه در تلاشیم تا در یک برنامه پنج ساله ظرفیت سردخانه‌های استان را به 100 هزار تن افزایش دهیم، افزود: در صورت تامین اعتبارات و تسهیلات رسیدن به این هدف گذاری دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: در صورت تحقق این مهم استان کرمانشاه از نظر برخورداری از سردخانه‌ها جزو استان‌های توسعه یافته به شمار خواهد رفت.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر مجوز ایجاد 22 سردخانه با ظرفیت 90 هزار تن در استان صادر شده، ابراز امیدواری کرد: حداقل بین 50 تا 60 هزار تن از این مجوزها عملیاتی شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.