اصفهان؛

اجرای طرح پاکسازی شهر از تخلفات شهری

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از اجرای طرح پاکسازی شهر از تخلفات شهری از امروز تا پایان اسفندماه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی کاظمی  اظهارکرد: مجموعه مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در آستانه ایام نوروز جهت آماده سازی شهر برای مسافران و شهروندان اقدامات خاصی برنامه ریزی کرده است.
وی افزود: در این راستا طرح پاکسازی شهر از تخلفات شهری همچون جمع آوری خودروهای فرسوده، رفع سد معبر، جمع آوری متکدیان و دستفروشان و... از امروز تا پایان اسفندماه اجرا می شود.

وی با اشاره به برنامه های هفتگی پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری ادامه داد: در هفته جاری طرح جمع آوری خودروهای فرسوده و رها شده، خودروهای دوره گرد، اجرای ماده 110 قانون و رفع خطر از بناهای مخروبه و زمین های بایر با رویکرد رسیدگی به وضعیت چهره شهر اجرا می شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: در هفته دوم از 30 بهمن الی 5 اسفندماه رفع سد معبر صنوف با رویکرد اطلاع رسانی، اخطار و در نهایت جمع آوری در دستور کار قرار دارد.

کاظمی عنوان کرد: در هفته سوم از 7 اسفندماه الی 13 اسفند جمع آوری پلاکاردها، سیلک ها و بنرهای غیرمجاز، تابلوهای غیراستاندارد و امحای دیوار نویسی انجام می شود.

وی اعلام کرد: در هفته چهارم از 14 اسفند الی 19 اسفند ماه طرح جمع آوری دست فروشها، متکدیان و کارتن خوابها اجرا خواهد شد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در هفته پنجم از 21 اسفند الی 30 اسفندماه اخطار، جمع آوری و برخورد با ساختمان هایی که مصالح، نخاله ها و ضایعات ساختمانی آنها موجب ایجاد سدمعبر و مزاحمت برای عابران و شهروندان و نازیبایی شهر می شود، در دستور کار قرار دارد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.