رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: یکی از اولویتهای اساسی اعضای شورای اسلامی استان اردبیل پیگیری مطالبات مردم مناطق محروم بوده که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، رحیم آقازاده افزود: یکی از اولویتهای اساسی اعضای شورای استان پیگیری مطالبات مردم مناطق محروم در اردبیل است که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده و در حال پیگیری است و شوراها باید خدمت بی‌منت به مردم را مبنای کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه تعامل اعضای شورای استانها یک گام بزرگ برای توسعه، پیشرفت، عمران و آبادانی منطقه است، ‌افزود: نیاز است از ظرفیت این شوراها در بخشهای مختلف استفاده شود تا بتوانیم شاهد عمران و آبادانی منطقه باشیم.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با جدیت پیگیر افزایش اختیارات شورای استان و شهر باشند چرا که در حال‌حاضر آنطور که اعضای شوراهای شهر اختیاراتی نداشته و برای اینکه بتوانیم از ظرفیت شوراها به نحو اساسی استفاده کنیم باید اختیارات این شوراها را ارتقا دهیم.

آقازاده بیان کرد: تعامل اعضای شورای شهر و استان با نمایندگان مجلس و مسئولان یک ظرفیت اساسی است که باید در این زمینه جلسات مختلف با حضور مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و استان برگزار شود و در این جلسات مطالبات مردم و مشکلات پیش‌روی شوراها مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: نیاز است در انتخابات آینده شورای اسلامی شهر و روستا مردم به تخصص و توانمندی افراد توجه داشته باشند تا افرادی که سکان دار صندلی شورای شهر می‌شوند بتوانند با جدیت پیگیر مطالبات مردم باشند و اقدامات اساسی و تاثیرگذاری در عمران و آبادانی شهر انجام دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.