اردبیل؛

دشمنان از طریق فضاهای مجازی درصدد تضعیف مسائل فرهنگی و دینی در کشور هستند

نماینده مردم آذربایحان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان از طریق فضاهای مجازی درصدد تضعیف مسائل فرهنگی و دینی در کشور هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، آیت‌الله میرزا هادی ملکوت در کارگاه آموزشی ائمه جماعت دانشگاههای استان اردبیل افزود: در حال‌حاضر دشمنان و استکبار جهانی از طریق فضاهای مجازی درصدد تضعیف مسائل فرهنگی و دینی در کشور هستند که باید برای جلوگیری از این امر آسیب‌های فضای مجازی در دانشگاهها و مدارس تببین شود.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف از طریق فضاهای مجازی درصدد تضعیف مسائل دینی و فرهنگی هستند که نیاز است در این زمینه مسئولان فرهنگی و مردم هوشیاری لازم را داشته باشند چرا که دشمنان در این زمینه سرمایه‌گذاری کلانی انجام داده‌اند.

نماینده مردم آذربایحان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروزه رغبت اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان به فضاهای مجازی بیشتر شده است، ‌افزود: نیاز است با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند تاثیرات حاصل از فضاهای مجازی در بخشهای مورد نیاز از جمله مسائل علمی و فرهنگی باشد و از آسیبهای موجود در فضاهای مجازی که دشمنان برای این امر برنامه‌ریزی هدفمند دارند جلوگیری شود.

آیت‌الله ملکوتی نقش خانواده‌ها در آگاه‌سازی فرزندان خود نسبت به آسیبهای فضای مجازی را بسیار مهم دانست و گفت: نیاز است تا علاوه بر فضای خانواده در دانشگاهها و مدارس نیز موضوع آسیبهای فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا جوانان نسبت به آسیبهای فضای مجازی آگاهی یابند.

وی نقش ائمه جماعت دانشگاهها را در پیشبرد اهداف علمی و دینی و فرهنگی دانشگاهها بسیار مهم عنوان و افزود: اینکه نماز جماعت و برنامه‌های فرهنگی با حضور ائمه جماعت دانشگاهها به طور منظم برگزار می‌شود یک امتیاز بسیار بزرگ بوده و این امر باعث شده بسیاری از نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شود.

وی اظهار کرد: ائمه جماعت دانشگاهها می‌توانند دانشجویان را نسبت به مسائل روز جامعه آگاه کنند که در این راستا نیاز است کارگاههای مختلف آموزشی برگزار شود تا تاثیرگذاری بیشتری در جامعه را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.