دبیر اجرایی سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی از ارسال هزار و 250 اثر به سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی خبر داد.

ارسال هزار و 250 اثر به سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمد عزیزی راد  افزود: برگزاری سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری سه ماه قبل با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی  آغاز شد و با استقبال خوبی از سوی فعالان رسانه ای همراه بود.
 
وی بیان کرد: با  وجود 310 رسانه مختلف در آذربایجان شرقی استقبال خوبی از این جشنوار شد بطوریکه هزار و 250 عنوان اثر از سوی فعالان رسانه ای استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد هزار و 123 اثر در بخش حرفه ای با 191 شرکت کننده، 31 اثر در بخش جنبی ارس بستر ساز توسعه منطقه با 19 شرکت کننده، 54 اثر در بخش شعار سال با 36 شرکت کننده، 31 اثر در بخش احیای دریاچه ارومیه با 21 شرکت کننده  و 11 اثر در بخش روابط عمومی های رسانه محور بود.
 
عزیزی عنوان کرد: با تحلیل محتوای آثار مشاهده شد که رسانه های استان در طول سال های گذشته از نظر کمی و کیفی روند رو به رشدی را داشته اند و در بخش های مختلف از جمله طنز نویسی، یادداشت و سرمقاله فعال بوده اند.
 
وی یادآور شد: مراسم اختتامیه جشنواره 19 اسفند در خانه فرهنگ تبریز برگزار می شود.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.