چهارمین جشنواره استانی فیلم کوتاه افلاکیان میانه با ۱۸۰ اثر دریافتی شروع و اهدای جایزه و تندیس جشنواره به 28 اثر منتخب به کار خود پایان داد.

چهارمین جشنواره استانی فیلم کوتاه «افلاکیان»
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر چهارمین جشنواره فیلم کوتاه افلاکیان میانه با ۱۸۰ اثردریافتی شروع به کار کرد.
 
 
مهدی عبدالهی دبیر اجرایی جشنواره افزود: جشنواره استانی فیلم کوتاه افلاکیان میانه هرسال به  مناسبت دهه مبارک فجر با موضوعات دفاع مقدس و ازاد در چهار بخش داستانی، مستند، پویانمایی، فیلم نامه و نماهنگ پذیرای اثار تولیدی هنرمندان استان است.
 
 
وی با اشاره به اینکه امسال هم این جشنواره با پذیرش ۱۸۰ اثر کار خود رو شروع کرده که ۵۵ اثر داوری شده به بخش مسابقه راه یافته اند، ادامه داد: ۲۸ اثر به بخش نهایی راه یافته اند.
 
 
عبدالهی با بیان اینکه هیئت داوران از مدرسان و کارگردانان و منتقدان سینمای کشور هستند، افزود: اثار راه یافته به مرحله نهایی از نظر محتوایی در حد کشوری هستند.
 
 
وی کانون بسیج هنرمندان و انجمن فیلم اداره ارشاد اسلامی شهرستان میانه را مجری این جشنواره دانسته و اظهار کرد: امیدواریم در سال های آینده شاهد برگزاری باشکوه این جشنواره باحضور پرتعداد هنرمندان استانی باشیم.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.