مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از راهدارخانه کجل روند خدمات‌رسانی به مسافران در این محور ارتقا می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، علی رحمتی در آئین بهره‌برداری از راهدارخانه کجل در محور اردبیل به سرچم اظهار داشت:راهدارخانه کجل در کیلومتر125محور اردبیل به سرچم واقع شده که با راه‌اندازی و بهره‌برداری از این راهدارخانه زمینه برای خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به مسافران و در راه‌ماندگان در این محور فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: این راهدارخانه با یک هزار و 260 متر مربع زیربنا شامل360 متر مربع قسمت اداری و900متر مربع انبار نمک و آشیانه ماشین‌آلات بوده کهبا صرف هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شده است.

رحمتی افزود: هدف از احداث این راهدارخانهاسکان مناسب راهداران برای ارائه خدمات و عملیات شبانه‌روزی راهداری در محور سرچم، آماده‌سازی محلی امن برای اسکان مسافران در راه‌مانده، محل نگهداری ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و کاهش هزینه‌های نگهداری و سوخت ماشین‌آلات است.

وی افزود: این مجموعه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و تلاش و همت مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده بهره‌برداری شده و امیدواریم زمینه‌ساز ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در این محور باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.