مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، از برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی مسجد طراز اسلامی در همدان خبر داد.

فراخوان مسابقه ملی کتابخوانی مسجد طراز اسلامی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛هادی فیض منش افزود: علاقمندان می توانند متن کتاب در آمدی بر مسجد طرز اسلامی از منظر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای به همراه سئوالات از سایت www. masjedketab.ir www.masjed.farhang.gov.ir  را دریافت نموده و پاسخ صحیح را  به صورت یک عدد 15 رقمی به همراه نام و نام خانواد گی  و نام استان به سامانه  10008940811  پیامک نمایند.

 وی با بیان اینکه مهلت ارسال پاسخ پیامکی  تا (31 فروردین) سال 96 است، افزود: تاریخ قرعه کشی و اعلام نتایج همزمان با سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

وی با اشاره به اینکه 60 هدیه یک میلیون ریالی به برندگان اهداء می شود، گفت:  ارتباط با جشنواره دبیرخانه از طریق شماره  081- 32660519  است.

انتهای پیام/ک



 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا نظری
۲۰:۱۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
با سلام
مسابقه ی مسجد طراز اسلامی که در فروردین 96برگزار کردین ، اینجانب از نتایج و اسامی برندگان را اطلاعی نداشته و رویت نکردم اگه لطف کنین اسامی رو به این آدرس ایمیل کنین ممنون میشم
آخرین اخبار