مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: پروژه تسویه پساب شهرهای مبارکه و لنجان یک اقدام مهم در بخش محیط‌زیست در سطح منطقه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان به همراه جمعی از مدیران ارشد این سازمان در جریان دیدار با مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد مبارکه راه‌های تسریع در بهره‌برداری پروژه بیع متقابل اداره آب و فاضلاب استان و فولاد مبارکه به منظور خرید و انتقال پساب شهرستان‌های مبارکه و لنجان و نیز استفاده بهینه از این پساب‌ها را در صنعت مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار دادند.

بهرام سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه در این نشست ضمن تأکید بر لزوم انجام به موقع تعهدات طرفین گفت: مصمم هستیم با اولویت‌بندی اجرای این پروژه، هر چه سریع‌تر گلوگاه‌های احتمالی پیش‌روی را تا اجرای کامل طرح برطرف کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد با همدلی که بین دو مجموعه وجود دارد، این پروژه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

هاشم امینی نیز در ادامه این نشست بیان کرد: مشارکت فولاد مبارکه در اجرای این پروژه و توجه این شرکت به مسؤولیت‌های اجتماعی بسیار ارزشمند و در کشور به‌ عنوان یکی از بی‌نظیرترین پروژه‌ها مطرح است.

وی افزود: در این پروژه فولاد مبارکه یک نگاه بلندمدت و استراتژیک برای تأمین آب داشته که این موضوع در حوزه مدیریت آب استان نیز بسیار با اهمیت است؛ بدین منظور به‌ عنوان مدیر ارشد شرکت آب و فاضلاب استان از این پروژه به طور جدی حمایت می‌کنم و از سایر همکاران خود نیز خواسته‌ایم تمام تلاش خود را برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه به‌ کار گیرند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان مطرح کرد: مشارکت فولاد مبارکه در اجرای پروژه تسویه پساب شهرهای مبارکه و لنجان و توجه این شرکت به مسؤولیت‌های اجتماعی بسیار ارزشمند و در کشور به‌ عنوان یکی از بی‌نظیرترین پروژه‌ها مطرح است.

امینی با تأکید بر همراهی و تأمل و رفع مشکلات احتمالی پیشروی برای اتمام این پروژه از کمیته راهبری پروژه خواست با تعامل مسؤولان این پروژه در فولاد مبارکه و آبفا در تسریع پیشرفت فیزیکی پروژه اقدام کنند.

وی در پایان ابراز داشت: پروژه تسویه پساب شهرهای مبارکه و لنجان یک اقدام مهم در بخش محیط زیست در سطح منطقه است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.