وضعیت پیچیده در هندبال/ وضعیت نامشخص صندلی ریاست

هندبال کشور شرایط خوبی ندارد و وضعیت نامشخص انتخابات این رشته شرایط را پیچیده تر کرده است.

وضعیت پیچیده در هندبال/ وضعیت نامشخص صندلی ریاستبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت هندبال کشور این روز ها وضعیت خاصی است. بی برنامگی و مشخص نبودن تکلیف انتخابات این رشته باعث شده تا شرایط از همیشه پیچیده تر و سخت تر شود. 

در حالی که هندبال کشور این روز ها از حضور بازیکنانی فوق العاده سود می برد، وضعیت تیم های ملی ، مسابقات پیش رو ، برنامه ها و دیگر مسائل نامشخص است.  کشورمان این روز ها بیش از 10 لژیونر بسیار عالی در هندبال اروپا دارد و تنها می توان با یک برنامه درست و ایجاد حداقلی شرایط بهترین برداشت ها را انجام داد . با این حال هنوز هیچ چیز مشخص نیست . اختلافات در خانواده بزرگ هندبال، نامشخص بودن وضعیت ریاست در این فدراسیون و بی برنامگی حالا کار را به جایی رسانده که صدای بسیاری در آمده است. 

مسابقات کشور های اسلامی 

هنوز وضعیت تیم های ملی هندبال کشورمان در بخش آقایان و بانوان برای حضور در مسابقات کشور های اسلامی مشخص نیست . تیم ملی هندبال بانوان کشورمان بیش از 9 ماه است که در اردو به سر می برد و آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیاست . با این حال این تیم همچنان بازی دوستانه ای نداشته و کاملا شرایط آرمانی ندارد اما انتظار می رود تا در صورت قطعی شدن حضور هندبال ایران در مسابقات کشور های اسلامی  بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند. 

در طرف مقابل و در بخش آقایان وضعیت بسیار متفاوت است . تیم ملی مدتی است که سرمربی ندارد و مشخص نیست در صورت حضور در این مسابقات بدون اردو ، بازی دوستانه و سرمبلی می خواهد چگونه عمل کند. 

دعوا های انتخاباتی 

هفتم دی ماه بود که مهلت ثبت نام کاندیدا فدراسیون هندبال به پایان رسید . اما این انتخابات بدون حاشیه نبود. علیرضا رحیمی که از مدیران نام آشنای هندبال و فوتبال است در این انتخابات ثبت نام نکرد . وی در نامه ای که به وزیر ورزش نوشت که برای جلوگیری از دودستگی در هندبال در انتخابات حاضر نمی شود . در طرف دیگر هم ابوالحسن مهدوی رئیس سابق فدراسیون هندبال که پس از یک سال به دلیل بیماری از این سمت استعفا داد بار دیگر و با تائید پزشک خود تصمیم به حضور در انتخابات را گرفت . با این حال مدارک وی کامل نبود و نتوانست تمام مراحل ثبت نام را طی کند . با این حال جنگ عجیبی در فضای مجازی در دفاع از مهدوی و رحیمی به راه افتاد و حالا شنیده ها ار منابع غیر رسمی حاکی از آن است که احتمالا باید منتطر حضور رحیمی و مهدوی هم در انتخابات بود. 

پیش از این مهدوی عنوان کرده بود که به دلیل فضای مسموم در انتخابات حاضر نمی شود با این حال حواشی اخیر احتمال آن را به وجود آورده که اتفاقات دیگری رخ دهد . باید منتظر ماند و دید سرانجام وزارتی ها چه زمانی را برای برگزاری انتخابات مناسب می بینند. 
همچنین باید دید سرانجام این رشته به کجا می رسد. 

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار