نامزد انتخابات فدراسیون هندبال گفت:شخصیت ورزشی هر فدراسیون تقویمش است و در نظر دارم تمام تجربیاتم را در هندبال خرج کنم.

رحیمی:شخصیت ورزشی هر فدراسیون تقویمش استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛علیرضا رحیمی یکی از نامزدهای انتخابات قبل از شروع رای گیری اظهار داشت :از تمام افرادی که برای هندبال زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم تلاش آنها را فراموش نکنیم. همچنین جا دارد از تمام پیشکسوتان  و از مهدوی هم تشکر کنم که 30 سال در هندبال خدمت کرده است.

وی افزود: تنها کشوری هستیم که تعریف درستی از باشگاه نداریم اما در مقابل آلمانی‌ها بیش از 100 هزار تیم باشگاهی دارند و تنها با 4-5 نفر فدراسیون را اداره می‌کنند، اما کار یک رئیس هیات ما بیشتر از رئیس فدراسیون آلمان است.با توجه به اینکه تعریف درستی نداریم بر همین اساس با مشکل مواجه می شویم.

رحیمی ادامه داد: شخصیت ورزشی هر فدراسیون تقویمش است یعنی منطقش باید تقویم آن باشد اما مشکلاتی که ایجاد می‌شود را باید اشاره کنم که نمی‌توانم در تقویم بیاورم.

کاندیدا انتخابات هندبال گفت:باید تلاش کنیم تا کرسی‌های آسیایی و جهانی بگیریم. هندبال رشته ای است که نیاز به این کرسی ها دارد و من خودم کرسی‌های خوبی گرفتم. به طور حتم اگر کرسی نداشته باشیم آسیب می‌بینیم.

وی خاطر نشان کرد: باید شایسته سالاری کنیم. 13 سال مدیرکل اصفهان بودم و چند سال رئیس هندبال بودم و در چند باشگاه مدیرعامل بودم و حالا تمام این تجربیات را آورده‌ام در هندبال خرج و خدمت کنم. مطمئن باشید اشتباهات گذشته تکرار نخواهد شد.ما تا وقتی پشت میز هستیم متوجه نمی‌شویم اوضاع چگونه است. استقلال هیئت‌ها از جمله موارد مهم است که باید توسط فدراسیون ایجاد شود.
 
انتای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار