بارش برف و برودت هوا در برخی از استان های کشور و آبگرفتگی و احتمال جاری شدن سیل منجر به تعطیلی مدارس شد.

تعطیلی مدارس دوشنبه 25 بهمن ماهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ روابط عمومی آموزش و پرورش مدار برخی از استان های کشور را به دلیل بارش برف و لغزندگی و همچنین برودت هوا تعطیل اعلام کرد.

قطعی برق و آب،موجب تعطیلی برخی مدارس در شهرستان های خوزستان در یک و دو نوبت شد.

به دنبال بارش برف و برودت هوا سریال تعطیلی مدارس اردبیل در نوبت عصر هم تکرار شد.

 11:43* اعلام تعطیلی برخی مدارس استان فارس در نوبت عصر

فیاض پور مدیر کل مدیریت بحران فارس با بیان اینکه مراکز آموزش عالی در نوبت عصر امروز دایر است ادامه داد: مدارس شهرستان های استهبان، اقلید، پاسارگاد، جهرم، خرامه، بخش مرکزی خرم بید، داراب، رستم، زرین دشت و سپیدان تعطیل است.

11:00*گزارش تعطیلی مدارس تهران در نوبت عصر امروز


تمام مقاطع تحصیلی مناطق پردیس، فیروزکوه، رودهن، دماوند، شهریار و ملارد به علت برودت هوا، بارش برف و یخبندان در نوبت بعد از ظهر امروز، دوشنبه ۲۵ بهمن ماه ۹۵ تعطیل است.

همچنین کلیه پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی مناطق رباط کریم، شهرقدس و نواحی یک و دو بهارستان در نوبت بعد از ظهر امروز، دوشنبه ۲۵ بهمن تعطیل است.

  10:55* تعطیلی نوبت عصر مدارس در سه شهرستان استان هرمزگان

مدارس نوبت عصر همه مقاطع تحصیلی شهرستان های حاجی آباد، بستک و پارسیان تعطیل شد.


10:40*تعطیلی مدارس ابتدایی برخی شهرهای آذربایجان غربی در نوبت بعدازظهر


اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت بارش برف مدارس ابتدایی ، نواحی ۱ و ۲ ارومیه وشهرستان پیرانشهر درنوبت بعدازظهر امروز دوشنبه ۲۵ بهمن تعطیل است.

آموزش و پرورش استان اعلام کرد : نوبت ظهر مدارس استان قزوین نیز با توجه به ادامه بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان  ، نوبت ظهر همه مقاطع تحصیلی به دلیل ادامه بارش برف و برودت هوا امروز دوشنبه تعطیل است.

نوبت صبح امروز مدارس هم به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.


10:17 *تعطیل شدن تمام مدارس استان همدان در نوبت بعد از ظهر

تمامی دوره‌های تحصیلی مدارس سراسر استان همدان به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر عمومی در نوبت بعد از ظهر امروز دوشنبه ۲۵ بهمن‌ماه تعطیل است.

09:20*تعطیلی مدارس بخش های مختلف قم

اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: همه مدارس بخش‌های خلجستان، کهک و سلفچگان امروز دوشنبه در نوبت صبح به علت بارش برف و سرمای هوا تعطیل شده است.

09:17 * مدارس مهدیشهر،شهمیرزاد و فولادمحله تعطیل شد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهدی‌شهر گفت: با توجه به شدت بارش برف و لغزندگی معابر مدارس همه مقاطع ابتدایی دوره اول و دوم و نیز متوسطه دوره اول و دوم شهرهای مهدی‌شهر و شهمیرزاد و نیز روستای فولادمحله امروز تعطیل است.


طوماری مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان گفت:به دلیل بارش برف و هوا مدارس هرسه مقطع مناطق ایجرود, ماهنشان, انگوران, خدابنده, سجاسرود, ابهر, خرمدره, سلطانیه, بزینه رود, افشار و مقطع ابتدایی و متوسطه اول نواحی یک و دو امروز دوشنبه ۲۵ بهمن شیفت صبح تعطیل اعلام می شود. 



دانش هاشمی پور مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت : کلیه مقاطع مدارس شیفت صبح شهرستان های پارسیان، حاجی آباد ، بستک و بخش جناح به دلیل بارندگی و آبگرفتگی معابر تعطیل است.


به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر امروز دوشنبه برخی مدارس کردستان تعطیل و برخی با تاخیر آغاز می‌شود.

روابط عمومی اداره‌ کل آموزش و پرورش کردستان به دلیل تداوم بارش برف و لغزندگی معابر امروز دوشنبه 25 بهمن 95  کلیه مدارس و مقاطع تحصیلی شهرستان‌های بیجار، قروه، دیواندره و دهگلان و مناطق کرانی و سریش اباد در سطح شهر و روستا تعطیل اعلام کرد. 

همچنین آغاز به‌ کار مدارس سطح شهر و روستایی شهرستان سنندج از ساعت 9 صبح است.



مدارس و دانشگاه های استان همدان به علت بارش برف، در نوبت صبح تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: با توجه ریزش برف و برودت هوا تمامی مقاطع تحصیلی همدان امروز دوشنبه تعطیل و ادارات نیز با یک ساعت و نیم تاخیر باز می شوند.


مدارس هشت شهرستان و دو منطقه آموزش و پرورش استان مرکزی تعطیل اعلام شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اعلام کرد با توجه به  بارش برف و کولاک در برخی مناطق و مشکلات تردد جاده ای:کلیه مدارس شهر و روستا در همه دوره های تحصیلی ،نوبت صبح ،شهرستانهای اراک (نواحی 1 و 2 )، شازند، خنداب، آشتیان، فراهان،  تفرش،  کمیجان، زرندیه و مناطق سربند و نوبران در روز دوشنبه ۲۵ بهمن تعطیل شد.

 در این اطلاعیه به وضعیت فعالیت مدارس در نوبت بعد از ظهر اشاره نشده است.


 
سرپرست اداره  کل آموزش و پرورش لرستان دقایقی قبل گفت : با توجه  به درخواست برخی از فرمانداران و تایید مدیریت بحران استان به بارش شدید برف ، برودت هوا ،قطع برق و مسدود شدن راههای ارتباطی  کلیه مدارس شهرهای بروجرد ،الشتر و  نورآباد و بخش های کاکاوند ، زاغه ، بیرانشهر، اشترینان در سری صبح تعطیل است و  در شهرهای خرم آباد ، ازنا ،دورود و بخش های سیلاخور ، پاپی ، ویسیان  هم کلیه مدارس ابتدایی در سری صبح نعطیل و مدارس  دوره های  اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر از ساعت 9صبح آغاز خواهند شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان؛در این اطلاعیه آمده است بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با مدیریت بحران استان  ، طرح تعطیلی مدارس با درخواست فرمانداران و بخشداران و تایید ستاد مدیریت وبحران توسط آموزش و پرورش نهایی و اعلام می شود . 


 مهران رفیعی، فرماندار هندیجان با اشاره به پیش بینی بارش‌های شدید برای این شهرستان از ساعت 3 بامداد تا 7 صبح امروز برای این شهرستان، بیان داشت: باتوجه به آبگرفتگی معابر کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان در نوبت صبح دوشنبه تعطیل است.

وی با بیان اینکه فعالیت ادارات و دیگر نهادها به روال عادی برقرار است، گفت: در خصوص تعطیلی نوبت عصر باتوجه به شرایط، تصمیم‌گیری و به مردم اعلام می‌شود.


روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد : در شیفت قبل ازظهر در کلیبر مدارس مقاطع پیش دبستانی تعطیل است  و مدارس مقاطع ابتدائی با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

درچاراویماق مدارس مقاطع پیش دبستانی  واستثنایی  درشیفت قبل ازظهر تعطیل است و  مدارس مقاطع ابتدائی ، متوسطه ی دوره ی اول و دوم با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹شروع میشود.


بارش برف و برودت هوا نوبت صبح برخی از مدارس استان قزوین را تعطیل کرد.

به گفته ی خدایار ی مسوول روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش استان فردا  نوبت صبح  پیش دبستانی ، ابتدایی و دوره اول متوسطه استان تعطیل است .

خدایاری اضافه کرد : تعطیلی مدارس دور دوم متوسطه بستگی به شرایط جوی فردا دارد و تا ساعت هفت صبح دوشنبه اعلام می شود.

23:23*تعطیلی برخی مدارس اردبیل

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد : مدارس استان اردبیل به دلیل بارش شدید برف در شیفت صبح
تعطیل اعلام شد.  

تعطیلی مدارس لفور سوادکوه

محمود رضا علیزاده رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: به دلیل بارش سنگین برف و برودت سرما و یخبندان همه مدارس لفور سوادکوه اعم از پیش دبستانی ، ابتدایی، متوسطه اول و دوم و پیش دانشگاهی در دو شیفت صبح و عصر امروز تعطیل است.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۰:۴۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
استان گلستان شهرستان گالیکش هم داره برف میاد....
تعطیل کنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۴۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
چرا زودتر نمیگید؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد ع
۰۷:۰۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
تهران تعطیل نیس. ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
بستون نیست این همه تعطیلی؟!!!!
Saudi Arabia
Ali hazy
۲۳:۵۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
بعد از ظهر چی تعطیل نیست؟