در شهرستان شاهرود 340 واحد مسکونی از پروژه های خیران مسکن ساز استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان در خلال آیین تجلیل از خیران مسکن ساز استان سمنان گفت : از تعداد ۴۷۷ مسکن خیر ساز افتتاح شده استان سمنان ۳۴۰ واحد متعلق به شاهرود است .

مجید ملکی افزود : انجمن خیران مسکن ساز در راستای محرومیت زدایی که از جمله اهداف امام در تاسیس بنیاد مسکن  به شمار می رود گام های موثری برداشته است، بنیاد مسکن استان سمنان ۸۵۰ واحد مسکن با زیر بنایی بالغ بر ۷۴ هزار متر مربع در سطح شهرهای استان تکمیل و به جامعه هدف که اقشار آسیب پذیر جامعه هستند واگذار کرد .

وی با بیان اینکه در شهرهای استان خیران بسیاری در زمینه اهدا زمین اقدام می کنند، به چالش های مسکن سازی اشاره کرد و تصریح کرد : مهم ترین چالش در حوزه مسکن خیران تامین منابع بانکی برای این منظور است که امیدواریم بتوانیم با هماهنگی بانک های عامل تسهیلات ارزان قیمت در اختیارآنها قرار دهیم تا شاهد خیر و برکات مناسبی برای آغاز عملیات اجرایی باشیم .

ملکی در ادامه با اشاره به اینکه مهدیشهر و دامغان پیشگامان استقلال خیران مسکن ساز به شمار می روند که در این بین  شاهرود در رده سوم قرار دارد، افزود: امیدواریم در سفر بعدی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرستان شاهرود دارای استقلال در زمینه انجمن خیران مسکن ساز شود.
انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.