کار ساماندهی مناطق حاشیه ماهشهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛قمرفرماندار ماهشهر گفت: شهرستان ماهشهر بعد از اهواز دومین شهر خوزستان است که جمعیت حاشیه‌نشین بالایی دارد.

منصور قمر  افزود: در سفری که وزیر راه و شهر سازی به ماهشهر داشتند از ایشان خواستیم که موضوع حاشیه نشینی در ماهشهر را با مستند سازی و شناسنامه دار کردن زمین‌ها حل کند.

وی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی برای حل مشکل حاشیه‌نشینی ماهشهر به معاونش دستورات لازم را داد، تصریح کرد: هم‌اکنون در حال انجام پروسه لازم هستیم تا این مسئله حل شود.

فرماندار ماهشهر به تاکید استاندار خوزستان برای رفع مشکلات مناطق حاشیه ماهشهر اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه با اقداماتی که صورت گرفت همه مناطق حاشیه ماهشهر شناسایی شد.

قمر در ادامه به برخی از اقدامات انجام در راستای حل مشکل مناطق حاشیه نشین ماهشهر عنوان کرد: برای این مسئله صنایع پتروشیمی ماهشهر از نظر مالی و شهرداری برای طراحی نقشه این مناطق ما را یاری می‌کنند.

وی با بیان این نکته اقدامات لازم و اجرایی برای رفع مشکلات این مناطق آغاز شده، گفت: امیدوارم به زودی کار شناسنامه دار کردن مناطق حاشیه ماهشهر حل شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.