بازیکن ایرانجوان با بیان این که برای سه امتیاز به شیراز می رویم، گفت: امیدوارم هواداران را شاد کنیم.

در مقابل گل گهر مستحق شکست نبودیمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صادق گشنی گفت: در ابتدای امر باید بگویم با وجود چند پیشنهاد خوب از چند تیم متمول، تصمیم  گرفتم در بوشهر بمانم چرا که شرایط خانوادگی من این اجازه را به من نمیداد که در خارج از این شهر به بازی بپردازم.

وی در ادامه افزود: در مورد بازی با گل گهر که در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کردیم نیز باید بگویم که تا قبل از اینکه ان گل را در دقایق پایانی بخوریم داشتیم در زمین فوتبال بی نقصی را ارائه میدادیم چرا که در طول هفته بر روی نقاط ضعف و قوت گل گهر کار کرده بودیم اما عدم تمرکز ما در دقایق پایانی باعث شد که در دیداری که به سه امتیاز ان نیاز مبرم داشتیم را با تساوی عوض کنیم که از این نتیجه بسیار ناراحتم.

بازیکن ایرانجوان یادآور شد: در مورد بازی فردا نیز با فجر در شیراز باید بگویم که بازی با تیم های پایین تر و در محدوده سقوط بسیار سخت میباشد چرا که ان ها نیز به دنبال امتیاز از بازی های اینده میباشند ،قطعا ما هم برای  سه امتیاز به شیراز امده ایم و تمام تلاش و کشش خود را بکار میگیریم تا فجر را مغلوب کنیم و نتایج بد و کمی دور از انتظار چند هفته اخیر را جبران کنیم و هواداران خود را شاد کنیم.

گشنی در پایان تاکید کرد: واقعیت این است که جایگاه ایرانجوان در اینجای جدول نیست و ما تمام تلاش خود را بکار میگیریم تا در بازی ها اینده جایگاه اصلی خود را در جدول بدست بیاوریم و جزو تیم های بالا نشین جدول رده بندی باشیم. در پایان هم دست تک تک هواداران تیم مان را میبوسم و امیدوارم در چند بازی اینده با پیروزی زمین را ترک کنیم تا دل این عزیزلن را که در سرما و گرما سنگ صبور ما بودند را شاد کنیم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.