ایرانجوان بوشهر هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول را با یک شکست تلخ خانگی در برابر خیبر خرم آباد به پایان برد تا روزهای نه چندان خوب این تیم ادامه داشته باشد.

شکست خانگی‌ ایرانجوان در بهت هوادارانشبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ایرانجوان نیمه اول با حملات خطرناک خود شروع کرد. در دقیقه دو بازی ضربه بازیکن ایرانجون به‌طرز عجیبی از کنار دروازه خیبر خرم آباد به بیرون رفت. در دقیقه 12، بازیکن تیم خیبر در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک تو سر توپ زیبا مدافع ایرانجوان از پیش برداشت ولی ضربه از سوی سعید ابراهیم‌پور به زیبایی دفع شد. 

در دقیقه 27، روی پاس شجاعی با ضربه سه به سجاد فیض‌الهللی، ضربه سر این بازیکن با واکنش دروازه‌بان خیبر همراه بود و این توپ با اختلاف کم به کرنر رفت. در دقیقه 43، ضربه محکم شوشتری از ایرانجوان، پس از برخورد به بازیکن خیبر به سمت دروازه‌ این تیم رفت که این توپ با واکنش زیبا دروازه خیبر به کرنر رفت تا آه از نهاد تماشاگران ایرانجوان بلند شود. در نهایت این نیمه بدون رد و بدل گلی به پایان رسید.

در نیمه دوم دو تیم بیشتر برای میدان‌داری وارد زمین شدند. در دقیقه 56، بازیکن خیبر خرم‌آباد پس از گذشتن از چند بازیکن ایرانجوان توپ را دیگر بازیکن این تیم رساند و ضربه زیبای او با اختلاف کم از بالای دروازه‌ ایرانجوان به شکل خطرناکی به بیرون رفت. در دقیقه 60، توپ ارسالی به امیر تهمورثی از ایرانجوان رسید و ضربه سر او با برخورد به تیرک افقی دروازه به بیرون رفت. 

در 79، ضربه احسان اسدزادی به شکل خطرناکی از بالای دروازه‌ خیبر خرم‌آباد به بیرون رفت. در دقیقه 83 پاس ارسالی از یاسر درویشی از خیبر به بازیکن تازه‌وارد این تیم، درودیان رسید و این بازیکن پس از گذشتن از بازیکن ایرانجوان در زاویه‌ای بسته توپ را وارد دروازه ایرانجوان کرد تا همه ایران‌جوانی‌ها را غافلگیر کند. 

روی این گل مدافعان ایرانجوان عملکرد بدی داشتند و در راس آن سعید ابراهیم‌پور بود که به‌رغم چند واکنش خوب در این بازی، باز هم از زاویه بسته دروازه‌اش باز شد. در ادامه ایرانجوانی‌های نتوانستند کار خاصی انجام دهند تا بازی نتیجه یک بر صفر به سود تیم خیبر خرم آباد به پایان برسد.

نماینده شهر بوشهر در لیگ یک با این شکست و از دست دادن بازی شش امتیازی 24 امتیازی باقی ماند و یک پله در جدول سقوط کرد. هرچند تیم‌هایی نظیر فجر سپاسی و نفت مسجد سلیمان در این هفته شکست خوردند اما شرایط ایرانجوان کم کم دشوار خواهد شد. 

همچنین خیبر در حال حاضر با 26 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و باتوجه به نتایج بد نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی و همین طور شکست ایرانجوان در بازی روبه‌رو شرایط مناسبی در جدول پیدا کرده است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.