مهدی طارمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از هواداران خود بابات باخت دربی عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دربی 84 با حواشی همراهش در شرایطی به پایان رسید که از نظر هیجان در سطح مسابقات بزرگ جهان بود. این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به نفع تیم استقلال به پایان رسید.

در همین راستا مهدی طارمی آقای گل پرسپولیس طی پیامی در صفحه اینستاگرامش ضمن عذرخواهی از هواداران تیم پرسپولیس بابت باخت در دربی 84 از آنها خواست تا دیگر از این باخت انتقاد نکنند و عنوان کرد: "هركسی بخواهد انتقاد كنه پرسپولیسی نیست و حق نداره قهرمانی آخر فصل رو با پرسپولیس جشن بگیرد."

طارمی نوشت:
"سلام خدمت هواداران پرسپولیس اولاً از همه شما عذرخواهی میكنیم واسه باخت دربی كه بعد از ٥ سال رقم خورد و میدونم چقدر براتون مهم هست. دوماً ما وقت این رو نداریم كه بخوایم با هم بحث كنیم چون این بازی هم مثل بقیه بازیها ٣ امتیاز داره و این بازیهای ٣ امتیازی رو میكنیم كه یه تیم قهرمان بشه پس فعلاً ما اولیم، با حمایت شما و همت ما بازیكنا و كادر مربیا و كادر مدیرییتی آخر فصل قهرمانیم.
سوماً هركسی الان واسه یه بازی بخواد انتقاد كنه پرسپولیسی نیست و حق نداره قهرمانی آخر فصل رو با پرسپولیس جشن بگیره چه بعضی از هوادارا كه بیش از اندازه انتقاد میكنن چه بازیكنان فعلی و سابق باشگاه و نه هیچ كسی دیگه حمایت كنین تا قهرمانی و اولین ستاره واقعی یا علی (ع)."




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار