استاندار کردستان گفت: امکانات استانی برای برگزاری انتخابات فراهم بوده و کمیته تأمین امنیت برگزاری انتخابات هم شکل گرفته و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

حضور مردم در انتخابات پس از انتصاب ترامپ لازم و ضروریستعبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه استان متبوع خود به منظور برگزاری انتخابات اظهار داشت: پس از ابلاغ وزارت کشور ستاد انتخابات تشکیل و جلسات متعددی هم با حضور فرمانداران و بخشداران برگزار شد.

زاهدی تصریح کرد: خوشبختانه امکانات استانی برای برگزاری انتخابات فراهم بوده و کمیته تأمین امنیت برگزاری انتخابات هم شکل گرفته و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک خاطر نشان کرد: استان کردستان آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیکی را دارا است و آنچه وزارت کشور در این زمینه به استان ابلاغ می‌کند قطعا انجام خواهد شد.

استاندار کردستان با اشاره به تأمین امنیت استان‌های مرزی کشور افزود: خوشبختانه نیروهای تأمین کننده امنیت کشور با هوشیاری در منطقه حضور دارند، اجازه ورود به گروه‌های تروریستی و عناصر تکفیری را نخواهند داد و به منطقه و مرزهای ورودی اشراف کامل دارند. 

زاهدی گفت: استان کردستان از امنیت مطلوبی برخوردار است و هیچ یک از عناصر تکفیری و تروریستی موفق به انجام عملیات و ورود به کشور نبودند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار