دومین کنگره بین المللی پیامبر اعظم (ص) اردیبهشت سال آینده در کرمان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از کرمان و بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ دومین کنگره ی بین المللی پیامبر اعظم (ص) "رحمة للعالمین" با محوریت «اسلام، جهان معاصر و زمینه های تعامل» و با تأکید بر پیام رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی» به جوانان غرب، اردیبهشت سال آینده همزمان با بعثت پیامبر(ص) به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان برگزار می شود.

ابدالی تکلو سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به زمان برگزاری کنگره در ۴ اردیبهشت همزمان با فرا رسیدن سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) گفت: با توجه به انجام مقدمات برگزاری پیش کنگره در اسفند در شهر قم، تصمیم به تمدید زمان کنگره ی اصلی گرفته شد.

وی تقاضاهای نخبگان و اندیشمندان داخل و خارج از کشور و برپایی کنگره در زمان سالروز بعثت پیامبر(ص) به عنوان نقطه ی اتحاد شیعه و سنی را از علل تغییر زمان این کنگره دانست.

ابدالی تکلو از تمدید مهلت ارسال اثار به کنگره بین المللی پیامبر اعظم (ص) خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دومین کنگره بین المللی پیامبر اعظم (ص)۱۵ فروردین ۹۶ تعیین شده است.

پیش از این قرار بود این کنگره در روز 18اسفند همزمان با سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شود که این زمان به 4 اردیبهشت تغییر کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار