مدیرکل صدا و سیمای کرمان گفت: برنامه های دومین کنگره ی بین المللی پیامبر اعظم (ع) را با جدیت پوشش رسانه ای می دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در دیدار مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای استان بر همراهی برای اطلاع رسانی و پوشش خبری دومین کنگره بین المللی پیامبر اعظم (ص) تأکید شد.

احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در این دیدار با اشاره به اهمیت و تأثیر گذاری نقش رسانه ها و صدا و سیما در حوزه های مختلف اطلاع رسانی گفت: بر پایی هر حرکتی در جهت شناساندن و تبیین جایگاه پیامبر مکرم اسلام حرکتی شایسته و مناسب است و صدا و سیمای کرمان با دقت و جدیت آماده همکاری در خصوص اطلاع رسانی این کنگره است.

محمد علیزاده مدیر کل ارشاد استان کرمان با اشاره به اینکه امسال مطلع فعالیت های فرهنگی و هنری اداره کل با محوریت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، برگزاری دومین کنگره بین المللی پیامبر اعظم (ص) با حضور چهره های شاخص ملی و بین المللی به میزبانی کرمان است، گفت: برای معرفی و تبیین وجوه گوناگون سیره رفتاری و عملی پیامبر مکرم اسلام( ص) زمینه های مختلفی وجود دارد که لازم است با استفاده از آن ها تلاش شود، هر چه بیشتر وجوه بی بدیل پیامبر رحمت و مهربانی به جامعه شناسانده شود.

ابدالی تکلو، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته برای برپایی این کنگره گفت: دومین کنگره بین المللی پیامبر اعظم (ص) چهار اردیبهشت با حضور چهره های شاخص ملی و بین المللی به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد.

تکلو افزود: دومین کنگره بین‌المللی پیامبر اعظم (ص) با محوریت "اسلام، جهــان معاصــر و زمینه‌های تعامل" و همچنین با تأکید بر پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب، از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان برگزار خواهد شد.

در این دیدار مرتضی میقانی، قائم مقام صدا و سیمای مرکز کرمان نیز با استقبال از اطلاع رسانی حرکت های فرهنگی و دینی گفت: صدا و سیمای مرکز کرمان آماده همکاری در این زمینه است.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار