شهردار نطنز گفت: با قرار گرفتن سینما کوثر نطنز در سامانه سینماتیکت از این به بعد مردم نطنز می‌توانند بلیت سینما کوثر نطنز را به صورت الکترونیکی خریداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محسن تجویدی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با پیگیری‌های به‌ عمل‌ آمده از سوی شهرداری و با مساعدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه سینما شهر، تجهیزات سینما در فرهنگ‌سرای کوثر این شهر نصب و سینمای این شهر با اکران فیلم سیانور در سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و با حضور مردم افتتاح شد.

وی با بیان اینکه تا کنون در این سینما فیلم‌های سیانور، جنجال در عروسی، یتیم‌خانه ایران و لاک قرمز اکران شده، افزود: با پیگیری‌های به‌ عمل‌ آمده سینمای نطنز در سامانه سینماتیکت قرار گرفت و از این‌ پس کلیه شهروندان می‌توانند بلیت سینما را به‌ صورت آنلاین از این سامانه خریداری کنند.

شهردار نطنز تصریح کرد: به‌ زودی فروش آنلاین بلیت راه‌اندازی می‌شود که با این امکان شهروندان گرامی و علاقه‌مندان به فیلم‌هایی سینمایی می‌توانند به‌ صورت غیرحضوری بلیت تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: استقبال کردم از سینما و قرار گرفتن سینما در سبد فرهنگی مردم بسیار حائز اهمیت است و از مردم انتظار داریم جهت حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و جلوگیری از دست رفتن امکانات موجود صندلی‌های سینما را خالی نگذاشته و با حضور خود در سینما به این حرکت فرهنگی رونق ببخشند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.