مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: کم تجربگی دلیل اصلی شکست ما مقابل پیکان بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن بیت سعید درباره شکست استقلال خوزستان مقابل پیکان گفت: هرچند 2 برصفر جلو افتادیم اما به دلیل کم تجربگی در حالی که  می توانستیم به گل سوم یا چهارم برسیم، عقب نشستیم. با این وجود باید به تیم پیکان تبریک بگویم.
 
وی درباره مشکلات مالی بازیکنان استقلال خوزستان بیان کرد: باید تلاش خود را افزایش دهیم چراکه چند روز دیگر قرار است به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان به میدان برویم. برخی از بازیکنان 20 درصد پول گرفتند اما سایر نفرات چیزی نگرفتند. مسئولان وعده های زیادی دادند اما هیچکدام عملی نشد. امیدوارم با تحقق این وعده ها در ادامه رقابت ها عملکرد بهتری داشته باشیم.  
 
بیت سعید درباره داوری دیدار پیکان و استقلال خوزستان اظهار داشت: به خودم قول دادم که هرگز درباره داوری صحبت نکنم اما داور می توانست برای پیکان پنالتی نگیرد. صحنه ای هم که روی زمین افتادم خطا نبود و داور تصمیم درستی گرفت.
 
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان درمورد آسیب دیدگی دانیال ماهینی بیان کرد: پس از بازی از وضعیت وی اطلاع خاصی نداشتیم اما با پزشک تماس گرفتیم تا ببینیم شرایط وی چگونه است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار