ورم زانوی بهداد سلیمی نگران کننده نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سهراب کیهانی پزشک معالج بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی گفت: بهداد سلیمی زمانی که برای المپیک حاضر می شد از ناحیه زانو دچار مصدومیت بسیار سختی شد و بلافاصله مورد عمل جراحی قرار گرفت.

وی افزود: از آنجایی که این ورزشکار قصد داشت در 6 ماه خود را به شرایط ایده ال نزدیک کند، بلافاصله بعد از عمل جراحی تمرینات بالاتنه اش را از سر گرفت و در ادامه توانست با وجود خستگی زیاد با وضعیت بدنی قابل قبول راهی المپیک شود.

وی گفت: بعد از بازی های المپیک بهداد سلیمی برای برطرف شدن خسته گی سه ماه مداوم استراحت مطلق کرد و بعد از گذشت این مدت دوباره تمریناتش را از سرگرفت و چون بعد از المپیک تمریناتش را کنار گذاشت به همین علت با شروع تمریناتش پایش کمی ورم کرد.

دکتر کیهانی افزود: ورم زانوی پای بهداد اتفاقی کاملا عادی است و مورد خاصی محسوب نمی شود و سلیمی در حال سپری کردن روند درمان است و شرایط بسیار خوبی دارد و روز به روز در حال بهتر شدن است.

پزشک معالج بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی گفت: دوره ای که یک وزنه بردار مصدوم برای رسیدن به شرایط ایده آل سپری می کند، به زمان زیادی نیز دارد تا به بهبودی کامل برسد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.