صالحی گفت: با وجود مشکلات مالی تیم بسکتبال شهرداری کاشان، تا آخر فصل برابر هیچ تیمی پیروز نمی شویم.

سرمربی شهرداری کاشان:تا آخر فصل برابر هیچ تیمی پیروز نمی شویم  ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم بسکتبال شهرداری کاشان که این روزها با مشکلات مالی همراه است عصر فردا در بدترین شرایط در خانه خود به مصاف تیم شیمیدر تهران خواهد رفت.این تیم به دلیل پرداخت نکردن مطالبات،با اعتراض شدید بازیکنانش روبه رو شده است به طوری که دو بازیکن خارجی این تیم فردا برابر شیمیدر تهران به میدان نخواهند رفت.

مجید صالحی سرمربی شهرداری کاشان در خصوص بازی فردا برابر شیمیدر تهران به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:با این شرایطی که تیم شهرداری کاشان دارد تا آخر فصل برابر هیچ تیمی پیروز نمی شویم زیرا که دو بازیکن خارجی تیمم به علت نگرفتن مطالباتشان حاضر نیستند به میدان بروند و همچنین پویا تاجیک و کاوه نورافزا به علت همین مشکلات فردا در بازی حضور ندارند.

سرمربی شهرداری کاشان ادامه داد:در حال حاضر تیم شهرداری کاشان یک ملی پوش هم در اختیار ندارد و با بازی نکردن دو بازیکن خارجی ام در دیدار فردا به طور حتم بازی را واگذار می کنیم.البته از این موضوع ناراحت نیستم زیرا که این مشکل به علت سو مدیرتی شهرداری کاشان  است و به من و بازیکنانم مربوط نمی شود.خوشبختانه شاگردان خوبی دارم و با تمام قدرت برای تیمشان مایه می گذارند اما با وجود این مشکلات و نداشتن امکانات اعم از سالن،خوابگاه و زمین بازی،نمی توانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم.

صالحی درباره مشکلات تیم شهرداری کاشان افزود:متاسفانه،غذای تیم شهرداری کاشان از غذایی که از طرف پادگان به تیم نیروی زمینی می دهند ضعیف تر است.زمانی که تیم نیروی زمینی بازی را واگذار می کند،سرهنگی وجود دارد که این تیم جریمه کند اما برای باشگاه شهرداری کاشان برد و باخت فرقی نمی کند و تا زمانی که چنین مسائلی وجود داشته باشد این رشته ورزشی در این شهر رشد نخواهد کرد.

سرمربی شهرداری کاشان عنوان کرد:تلاشمان این است که در دیدار فردا آبرومندانه برابر شیمیدر تهران بازی کنیم. تمام مردم هم شاهد و ناظر هستند که این مشکلات ناشی از سو مدیریت است و  باشگاه به هیچ عنوان تیم را حمایت نمی کند.اما در کل  تصورم این است که تیم شهرداری کاشان با وجود این بازیکنان خوشبخت است و افتخار می کنم چنین شاگردانی را در اختیار دارم.

چندی پیش حامد سهراب نژاد بازیکن شهرداری اراک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از اینکه بین بسکتبالیست های خارجی و ایرانی فرق می گذارند و مطالبات آنها را زودتر پرداخت می کنند اعتراض کرد.سرمربی شهرداری کاشان هم در خصوص این موضوع گفت:برای تسکین و دلداری سهراب نژاد باید بگویم که تیم شهرداری کاشان عدالت را رعایت کرده و به هیچ کدام از بازیکنان خارجی و ایرانی پول نمی دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار