بسکتبالیست های خارجی در لیگ ایران دوام نمی آورند و به دلایل مختلف لیگ را رها می کنند.

ترک بسکتبالیست های خارجی در نیمه راه/تهدید مسئولان باشگاه شهرداری کاشان توسط سرمربی ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان بسکتبالیست های خارجی در لیگ ایران دوام نمی آورند و به دلایل و بهانه های مختلف لیگ را رها کرده و به کشور خود باز می گردند.

سیان ویلیامز بازیکن خارجی شهرداری تبریز هم که بازیکن تاثیرگذار تبریزی ها بود از این تیم جدا شد و به کشورش بازگشت.مسئولان این تیم علت رفتن این بازیکن را بی اخلاقی دانستند اما شنیده ها حاکی از این است که ویلیامز هم همانند دیگر بسکتبالیست ها به علت مشکلات مالی تیمش را رها کرده است.

مشکلات مالی باشگاه ها، همه تیم ها را به شدت درگیر کرده است و اکثر بازیکنان حاضر نیستند با این شرایط در لیگ حضور داشته باشند.در تیم شهرداری کاشان،به غیر از بازیکنان خارجی این تیم،کاوه نور افزا و پویا تاجیک برای این تیم دیگر به میدان نمی روند.

بر این اساس سرمربی شهرداری کاشان در این خصوص بازی نکردن شاگردانش و باخت تیمش برابر شیمیدر تهران گفت:سوء مدیریت باشگاه شهرداری کاشان سبب شد تا مقابل شیمیدر تهران بازی را واگذار کنیم و من روز دوشنبه دوم اسفند ماه پس از بازی با دانشگاه آزاد طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی علت این سوء مدیریت را برای همه بازگو و روشن خواهم کرد.

با این تفاسیر تا زمانی که مشکلات مالی باشگاه ها حل نشود بسکتبالیست ها حاضر نخواهند بود تا در میدان حاضر شوند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار