بارش سنگین برف درشهر خلخال که ارتفاع آن نزدیک به نیم متر می باشد موجب سخت شدن تردد در خیابان ها و معابر این شهر شده و بسیاری از شهروندان را خانه نشین کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ رییس اداره هواشناسی خلخال ازبارش 47 سانتیمتر برف دراین شهر خبرداد وگفت: با توجه به ادامه بارش برف و نیز ورود سامانه جدید بارشی ازسمت گیلان احتمال شدت بارش دور ازانتظار نیست.

فرامرز فرض الله پور افزود: دمای هوای این شهر در صبح پنجشنبه چهار درجه زیر صفر است که نسبت به روز گذشته چهار درجه سردتر شده است.

احمد قنبری جانشین فرماندار خلخال نیز از مسدود شدن دوباره راه ارتباطی 143 روستای این شهرستان به علت بارش برف سنگین خبرداد.

وی اظهارکرد: درحال حاضر راه های بین شهری خلخال باز و رفت وآمد خودروها درآن جریان دارد ولی به شهروندان توصیه می شود تا زمان مساعد شدن شرایط جوی از مسافرت های غیر ضروری خودداری کنند.

محمد قربانی رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال نیز از تلاش راهداران برای باز نگهداری راه های ارتباطی بین شهری وبازگشایی مجدد راه های مسدود شده ازبرف روستایی خبرداد.

وی گفت: با وجود بارش برف همراه با کولاک درهفته جاری با تلاش شبانه روزی راهداران جاده های این شهرستان بویژه راه خلخال - اسالم حتی برای لحظه ای مسدود نشده و باز می باشد.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.