مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به ۴۰۲ نفر گرفتارشده در برف و کولاک در استان اردبیل در مدت ۲۴ ساعت گذشته امدادرسانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ بهرام غیبی افزود: در 24 ساعت گذشته 402 نفر گرفتار شده در برف و کولاک اردبیل که در محورهای اردبیل- سرچم، خلخال- اسالم، اردبیل- آستارا و نیر- سراب در برف و کولاک گرفتار شده بودند، امدادرسانی شدند.

وی با اشاره به اسکان اضطراری برخی از این هموطنان تصریح کرد: به 12 نفر پس از امدادرسانی از برف و کولاک در پایگاه صائین اسکان اضطراری و تغذیه داده شد تا با فراهم شدن شرایط بتوانند به مسیر خود ادامه دهند.

غیبی با اشاره به انتقال زن بارداری به مرکز درمانی بیان کرد: عوامل هلال احمر با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و اورژانس زن بارداری را از روستای النکش واقع در کیلومتر 50 کوثر- اردبیل به مرکز درمانی انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل افزود: عوامل هلال احمر با آمادگی کامل در خدمت هموطنان بوده و برای امدادرسانی در سطح استان آماده هستند که امدادرسانی‌ها نیز به در راه‌ماندگان در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود تا مشکلی برای انها به وجود نیاید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.