فرماندار شهرستان چادگان از تشکیل کمیته‌های 10 گانه ستاد خدمات سفر نوروزی در چادگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور  امروز در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی اظهار داشت: شهرستان چادگان یکی از نقاط گردشگری در استان اصفهان است که همیشه مدنظر بوده و امکانات گردشگری، تفریحی و مذهبی موجود در شهرستان و آب‌ و هوای خوب پذیرای مهمانان و گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

وی افزود: در تعطیلات نوروز 95 تعداد 150 هزار مسافر وارد شهرستان چادگان شدند که در دهکده عمران زاینده‌رود، مجتمع شهرداری، ویلاهای حاشیه رودخانه، مدارس سطح شهرستان و خانه مسافر اقامت کردند.

فرماندار شهرستان چادگان تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی موظفند با شناسایی نقاط ضعف احتمالی و رفع آن‌ها و با برنامه‌ریزی جدی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود خدمات ارزنده و خوبی را به مسافران نوروزی ارائه کنند تا شاهد آن باشیم که مسافران با خاطره خوشی شهرستان را ترک کنند.

اسدپور از تشکیل کمیته‌های 10 گانه ستاد خدمات سفر نوروزی خبر داد و گفت: انتظار داریم روسای کمیته‌های 10 گانه نسبت به برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی اقدام کرده، نتایج جلسه را به ستاد نوروزی اعلام کنند تا با برنامه‌ریزی مدون بتوانیم نوروز امسال را با بهترین امکانات فراهم کنیم.

نوراله عبدالهی سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چادگان نیز در این جلسه اظهار داشت: تعداد 100 خانه مسافر در چادگان است که توسط شبکه بهداشت، شهرداری، میراث فرهنگی و نیروی انتظامی بازدید و پس از تائید جهت استفاده مسافران نوروزی در اختیار ستاد نوروزی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در ایام نوروز غرفه نمایشگاه صنایع دستی شهرستان در دهکده سازمان عمران زاینده‌رود برگزار می‌شود که محصولات صنایع دستی شهرستان به نمایش گذاشته شده تا مسافران ضمن بازدید، از صنایع دستی شهرستان نیز خریداری کنند.

بخشدار چناررود هم در این جلسه بیان داشت: برای نوروز امسال 6 روستا در بخش چناررود برای بوم گردی انتخاب شده‌اند که در هر روستا یک منزل پیش‌بینی شده است؛ اگر فرهنگ بوم گردی در منطقه اتفاق بیفتد در معیشت و اقتصاد مردم روستا رونق خوبی صورت خواهد گرفت.

موگوئی اظهار داشت: بخش چناررود شمالی و جنوبی با پتانسیل‌های بالا در زمینه گردشگری می‌تواند باعث رونق اقتصادی این بخش شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.