کارگردان «دعوتنامه» گفت: برای اکران عمومی و در جهت افزایش ریتم، فیلم حدود پنج دقیقه کوتاه خواهد شد.

مهرداد فرید کارگردان «دعوتنامه» در خصوص تدوین مجدد این اثر به خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برای اکران عمومی و در جهت افزایش ریتم، فیلم حدود پنج دقیقه کوتاه خواهد شد.
 
وی درباره درخواست نوروزی اکران «دعوتنامه» بیان کرد: چون حجم متقاضی و درخواست اکران در این بازه زمانی زیاد است، فکر کردیم فیلم قربانی خواهد شد و درخواست اکران نوروزی ندادیم.
 
فرید اذعان داشت: با دفاتر پخش مذاکراتی انجام دادیم و چون عجله ای برای اکران بخصوص در نوروز نداریم، با وسواس بیشتری تصمیم خواهیم گرفت.
 
وی اضافه کرد: به نظرم اگر «دعوتنامه» در فضایی همراه با آرامش اکران شود، با استقبال بیشتری روبرو خواهد شد.
 
فرید که تهیه کنندگی «بن بست وثوق» را نیز عهده دار است، درباره اکران این اثر بیان کرد: کارگردان این فیلم قصد دارد نسخه کوتاهتری نسبت به جشنواره آماده کند؛ چون معتقد است تماشاگر جشنواره با مخاطب اکران عمومی متفاوت است.
 
وی درباره درخواست «بن بست وثوق» برای اکران نوروز اظهار داشت: برای این فیلم نیز متقاضی اکران نوروز نبودیم و در فضا و زمان دیگری نمایش خواهیم داد.
 
فرید در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود خاطرنشان کرد: ساخت فیلمی سینمایی به نویسندگی و کارگردانی بایرام فضلی را در دستور کار داریم که تهیه کنندگی آن بر عهده خودم است. ترجیح می دهم پس از دریافت پروانه ساخت به دیگر جزئیات آن اشاره کنم.
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار