شهردار اردبیل زمینه‌سازی و کمک به نخبگان و استفاده از این قشر فرهیخته در مدیریت شهری را راهکار مناسبی برای توسعه شهر عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، حمید لطف‌اللهیان در مراسم استارتاپ ویکند در اردبیل گفت: مراجع دانشگاهی یکی از منابع به روز و مهم برای استفاده کارشناسان امور اجرایی شهری است که باید بین دانشگاه و مدیران شهری ارتباط بیشتری وجود داشته باشد.

وی به رشته‌های دانشگاهی متعدد از جمله مدیریت گردشگری و رشته‌های مرتبط با مدیریت شهری در دانشگاه‌های استان اشاره و فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها را نیروی انسانی مناسبی برای بالا بردن ظرفیت مدیریت شهری عنوان کرد.

لطف‌اللهیان به بارش‌های برف در طی یک هفته اشاره کرد و گفت: بارش برف نعمت پروردگار است که سبب خرسندی شهروندان و به خصوص کشاورزان شده است و شهرداری نیز از این بابت بسیار خرسند است چرا که در دراز مدت این بارش‌ها باعث بالا آمدن سطح منابع آب‌های زیرزمینی شده و ذخیره پشت سدها نیز افزایش می‌یابد.

وی عنوان کرد: 130 دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی از جمله کمپرسی و دستگاه‌های نمکپاش از 33 بامداد امروز در تلاش هستند تا معابر اصلی و فرعی شهری را بازگشایی کنند و این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.