رئیس هیات عامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران:

آماده همکاری با سرمایه گذاران از تمام نقاط دنیا هستیم/ ۳ قرارداد خودرویی بعد از برجام اجرایی شد

معظمی گفت: بعد از برجام فقط در بخش خودرو ۶ قرارداد تا پایان امسال خواهیم داشت که ۳ مورد از آن ها اجرا شده و اولین محصول تا انتهای اسفندماه سال جاری رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور معظمی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حاشیه همایش فرصت های سرمایه گذاری صنعت و معدن استان سمنان (با تاکید بر منطقه ویژه اقتصادی گرمسار)، با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت ها در استان تهران گفت: استان سمنان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت و برخورداری از منابع آب و برق و از همه  مهمتر داشتن راه آهن دارای فرصتی استثنایی برای جذب سرمایه خارجی و داخلی است و ما از همه سرمایه گذاران دعوت می کنیم تا در این پرو‍ژه  ملی که نتایج  آن  به  زودی  مشخص می شود با ما سهیم  شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر شاهد استقبال  گسترده  سرمایه  گذاران از آوردن منابع به استان سمنان بوده ایم و در این راستا در حال  تدوین ضوابط و قوانینی هستیم تا راه  را  برای سرمایه گذاران هموارتر  نماییم.

معظمی اذعان  داشت: هدف  ما  جذب  سرمایه برای رونق طرح های اقتصادی در کشور است و به تمامی  افرادی  که  علاقمند به سرمایه  گذاری باشند  کمک کرده  و زمینه را برای همکاری بیشتر فراهم می آوریم.

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با بیان این موضوع که  بعد از  برجام  حدود  8.5 میلیارد  دلار تقاضای سرمایه  گذاری در کشور  داشته ایم،بیان کرد: بعد از برجام  فقط  در بخش خودرو 6 قرارداد تا پایان  امسال خواهیم داشت که 3 مورد از آنها اجرا شده و اولین محصول تا انتهای اسفند ماه  سال جاری رونمایی می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۲۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
آیا سرمایه گذار های وطنی را نمیتونید مجاب کنید ؟؟
آخرین اخبار