بازدید سرپرست اورژانس کشور از شهرستان های سیل زده فارس / استقرار تیم‌های بهداشتی

سرپرست اورژانس کشور به تشریح امدادرسانی‌ های اورژانس در مناطق سیل زده فسا ، جهرم ، لار و استهبان پرداخت .

بازدید سرپرست اورژانس کشور از شهرستان های سیل زده فارس / استقرار تیم‌های بهداشتی در مناطق سیل زدهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور ، پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور که صبح امروز از شهرستان های سیل‌زده فسا، جهرم، لار و استهبان بازدید کرد، اظهار داشت: شب گذشته بیمارستان 96 تخت خوابی امام خمینی (ره) استهبان به علت بروز سیل با آب محاصره شده بود و از آنجایی که احتمال خطر برای بیماران وجود داشت، اورژانس تمامی بیماران را به وسیله آمبولانس‌ و اتوبوس‌ آمبولانس به بیمارستان فسا منتقل کرد.
 
وی افزود: امروز بیمارستان مجددا از ساعت 8 صبح با تمام ظرفیت برای ارائه خدمات در خدمت مردم است و مشکلی برای مراجعه به این مرکز درمانی وجود ندارد.
 
کولیوند ادامه داد: همچنین تیم‌های بهداشتی برای کنترل شرایط بهداشتی و بویژه ارزیابی میزان کلر در آب و کنترل بیماری‌های واگیر و بهداشت محیط در شهرها و روستاهای در معرض سیل فعال هستند .

سرپرست اورژانس کشور گفت : در شهرستان جهرم که به دلیل آب خوردگی، پل‌های ورودی فعلا مختل شده‌اند، دسترسی به شهرستان از طریق جاده اصلی امکان پذیر نیست و در حال حاضر رفت‌ و آمدها از طریق مسیر فرعی فسا به جهرم صورت می گیرد .
 
وی با بیان اینکه در دو روستای شهرستان جهرم، آب، برق و تلفن نیز قطع شده ، بیان داشت : اورژانس در این شهرستان 226 ماموریت انجام داده و مجموعا به 238 بیمار و مصدوم ارائه خدمت شده است و در این شهرستان یک نفر به دلیل بروز سیلاب جان خود را از دست داد .
 
کولیوند با بیان اینکه به طور کلی در شهرستان جهرم به 250 نفر خدمت رسانی شده ، گفت: مسئولان در تلاش هستند تا اختلالات شهر را حل کنند و همچنین تیم‌های اورژانس در تمامی مسیرها و در سطح شهر مستقر هستند تا در کوتاه‌ترین زمان خدمات را به مردم ارائه دهند.
 
وی اذعان داشت :تیم‌های بهداشتی به سطح شهر و روستاهای آسیب دیده اعزام شدند تا ضمن ارزیابی تهدیدات سلامتی و وضعیت آب شرب مردم را ارزیابی کرده و کنترل‌های لازم را به عمل آورند.
 
سرپرست اورژانس کشور تصریح کرد: در ادامه عملیات‌های اورژانس، بالگردهای اورژانس نیز با پرواز در مناطق سیل‌زده مشغول امدادرسانی هستند و ساعاتی پیش با مساعد شدن وضعیت هوا در لار بیست و نهمین بالگرد اورژانس برای ارائه خدمات در این منطقه به زمین نشست و این اولین بار است که از این بالگرد در این منطقه استفاده می‌شود.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.