۱۴۹دستگاه آبگرمکن و ۸۰۰ دستگاه بخاری گازی خریداری و در میان خانوارهای نیازمند ساکن در مناطق کم برخوردار استان کرمانشاه توزیع شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه طبق آخرین آمار بیش از ۱۴ هزار خانوار در مناطق روستایی و کم برخوردار استان با ضرایب محرومیت هفت ، شش و هشت سکونت دارند، گفت: آبگرمکن ها و بخاری های خریداری شده برای مددجویان ساکن در مناطق محروم شرایط ایمنی، استحکام و استاندارد لازم را دارا هستند.


حسین خدرویسی با اشاره به اینکه بیش از دو میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال اعتبار برای خرید این تعداد بخاری و آبگرمکن هزینه شده است، اظهار کرد: این میزان اعتبار از منابع داخلی  کمیته امداد و با توجه به نگاه ویژه این نهاد به مناطق محروم و روستایی استان  تامین شده است.

وی یادآور شد: سه میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال از ابتدای سال۹۵ تاکنون به تامین بهداشت، تجهیزات و وسایل ضروری زندگی خانوارهای ساکن در مناطق محروم و مرزی استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: کمیته امداد در صورت اعطاء کمک از سوی خیران و نیکوکاران می تواند تجهیزات و وسایل اولیه زندگی خانوارهای نیازمند ساکن در مناطق محروم و مرزی استان را خریداری و این مناطق را پوشش دهد.

خدرویسی ضمن تقاضا از خیران به منظور اهداء کمک های خود برای بهبود وضعیت زندگی و سلامت مددجویان ساکن در مناطق محروم مطرح کرد: امیدواریم  نیکوکاران مساعدت های خود را برای تامین نیازهای اساسی نیازمندان ساکن در مناطق کم برخوردار اختصاص دهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.