280 مادر و دختر تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه همزمان با ایام سوگواری فاطمیه راهی مشهد مقدس شدند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛کامیار جمشیدی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این مادران و دختران ساکن مناطق محروم و حاشیه نشین استان هستند که عموما از خدمات فرهنگی این نهاد کم بهره بوده اند، گفت:  این تعداد از مددجویان در قالب طرح شوق زیارت به مشهد الرضا(ع) اعزام شده اند.


جمشیدی با یادآوری اینکه طرح شوق زیارت از طرح های مشارکتی این نهاد به شمار می رود که با هدف اعزام مددجویان و نیازمندان به سفرهای زیارتی با کمک خیران و نیکوکاران اجرا می شود، افزود: مادران  و دختران اعزام شده به بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) با کمک های مردمی جمع آوری شده در طرح شوق زیارت راهی این سفر معنوی شده اند.

وی گفت: هزینه اعزام این تعداد مددجویان به مشهد مقدس بیش از 950 میلیون ریال بوده که با مساعدت خیران نیک اندیش تامین شده است.

جمشیدی با اشاره به اینکه امسال بیش از یک هزار و 859 مددجو در استان به سفرهای زیارتی اعزام شده اند، اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و 366 نفر به مشهد الرضا (ع) و 493 نفر نیز به عتبات عالیات اعزام شده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مریم
۰۸:۵۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
سلام تو روخدا یکی ب ما کمک کنه داریم 4 تا خواهریم با پدر و مادر پیری ک هیچ درامدی نداریم کرایه خونمونم ب همین زودی میرسه نداریم بدیم ی ادم با خدای ب ما کمک کنه محض رضای خدا ی نگاهیم ب ما کنید