عضو مرکز تعالی معنوی مجتمع آموزش کوثرقم گفت :برای شناخت نفوذ بايد مراقب باشيد ببنيد چه كسانی آمريكای گرگ صفت را بعنوان دوست صميمی و دلسوز معرفی كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار علي اكبر عليزاده، دیشب در يادواره شهداي بلوار كارگر و چهلمين روز عروج شهيد مدافع حرم سيد حسن حسيني و 31 شهيد مدافع حرم لشكر فاطميون در كاشان رهبری با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبریشناخت بزك كنندگان شيطان بزرگ آمريكا یکی از راه‌های شناخت نفوذي ها است.
امروز  ما با يك جنگ همه جانبه روبرو هستيم كه وی با تاکید براینکه امروز جنگ از نوع نفوذ است و نفوذي ها در درون  خود ما هستند گفت:نفوذي ها لباس من و شما را پوشيده اند و اسامي آنها نيز اسامي ما است اينها كساني هستند كه مقدمات نابودي ما را به وسيله دشمن بيروني فراهم مي‌كنند.

سردار عليزاده ،
 اين فرمايش رهبري را كه امروز ما با حمله همه جانبه لشكر فرهنگي، اعتقادي، سياسي دشمن روبرو هستيم تاکید کرد و گفت: امروز نفوذ دشمن يكي از تهديدهاي بزرگ براي كشور و مهمترين نفوذ دشمن نيز نفوذ فرهنگي، اعتقادي، سياسي است.

به‌گفته‌وی،ما با يك جنگ همه جانبه دشمن در قالب نفوذ فرهنگي، اعتقادي، سياسي دشمن از درون روبرو هستیم و
اگر دشمن نفوذي داخلي نباشد، دشمن بيروني آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند.

عضو مرکز تعالي معنوي مجتمع آموزش کوثرقم، شناخت افرادي را كه به فرهنگ و دين مردم بي توجه هستند و تلاش مي‌كنند بي بند باري را بين نسل جوان ترويج كنند يكي دیگر از راههاي شناخت نفوذ دانست و افزود: اين افراد تلاش مي‌كنند مظاهر غربي را در كشور توسعه بدهند.

سردار عليزاده، دفاع از فتنه و فتنه گران را از دیگر راههاي نفوذ برشمرد و افزود: افرادي هستند كه حتي حاضر نيستند كلمه فتنه را بر زبان بياورند و فتنه گري كه در دادگاه محكوم شده است را حمايت و پشتيباني مي‌كنند و مسؤوليت مي‌دهند و از سويی ديگر متدينين را تندرو و افراطي مي دانند. 

وي با اشاره به اینکه در آمريكا و يا فرانسه چند نفر در انفجار بمب كشته مي شوند در تهران براي كشته فرانسوي شمع روشن مي كنند گفت :اين درحالي است كه  بيمارستاني در يمن بمباران مي‌شود و 700 نفر به شهادت مي رسند اما هيچ عكس العملي نشان داده نمي دهد، بنابراين اينها شهداي جنگ نفوذ هستند.  

عضو مرکز تعالي معنوي مجتمع آموزش کوثرقم، گفت: كسي كه حجاب او به هم ريخته مي شود در جنگ نفوذ كشته شده است و اين كار نفوذي ها است كه نسبت به جوان متدين انقلابي بي اعتنايي و بي احترامي مي‌كنند اما نسبت به فتنه گران رئوف و مهربان هستند.
سردار عليزاده،جنگ نفوذ را بدتر از جنگ تحميلي خاطرنشان کرد و گفت :براي مقابله با نفوذ،  شناخت عوامل نفوذ نياز است.

وی،  کلام رهبری در مورد شناخت این نوع جنگ و نشانه هاي نفوذي آنرا که اعلام کردند یادآورشد و گفت :امروز ادامه راه شهدا، شناخت نفوذي ها و معرفي آنها به مردم است.

به گفته وی، ما به دنبال اين بوديم كه با شهدا عهد ببنديم و راه شهدا را ادامه دهيم و شهدا نیز به ما سفارش كردند اگر مي خواهيد از اسلام دفاع كنيد از امام خود دفاع كنيد تا به او آسيبي نرسد.
عضو مرکز تعالي معنوي مجتمع آموزش کوثرقم، همچنين بي توجهي به اقتصاد مقاومتي را يكي ديگر از راههاي نفوذ ذکرکرد و افزود:  بعد از بررسي سال 94 متوجه شدند بيشترين واژه تكرار شده از سوي رهبري اقتصاد مقاومتي است چرا كه هيچ كاري در اين زمينه انجام نشده است.

سردار عليزاده اظهارداشت :بيشترين كلمه اي كه از سوي رهبر معظم انقلاب در سال گذشته بیان شده اقتصاد مقاومتي بوده است اما اين درحالي است كه برخي با بهانه سرمايه گذاري حاضر نيستند اقتصادمقاومتي را اجرا كنند تا مملكت به دست بيگانه بدهند، اينها درجنگ نفوذي عوامل نفوذي هستند. 

وی، با اشاره به اينكه شهدا اسلام را حفظ كردند، گفت: شهدا براي حفظ اسلام به شهادت رسيدند و حفظ اسلام نيز به حفظ امام است.
سردار عليزاده، گفت: دشمن در تير رس توپخانه نيست اما آتش باران توپخانه دشمن به تبعيت از فرمان ديده بان است.

به گفته وي،  اگر امروز تنها يك گلوله به آمريكا و اسرائيل داده شود تا با آن يك ايراني را از پاي درآورند، ديده بان نظام را هدف قرارخواهند داد.

سردار عليزاده با تأكيد براينكه حفاظت از ديده بان كاري است كه شهدا انجام دادند، گفت:عهد و پیمان ما در مجلس شهدا در تداوم راه آنها كه براي اسلام به شهادت رسيدند تبعيت از رهبري است همانطور که خودشان  نگذاشتند حرف امام روي زمين بماند.

وی،در پایان گفت :تبعيت از رهبري دفاع از اسلام است.
شایان ذكر است: يادمان شهداي بلوار كارگر و چهلمين روز عروج شهيد مدافع حرم سيد حسن حسيني و 31 شهيد مدافع حرم لشكر فاطميون كاشان به همت پايگاه مقاومت بسيج ولي عصر(عج) حوزه امام حسين(ع) واقع در بلوار كارگر كاشان با حضور خانواده هاي معظم شهداي این شهرستان برگزارشد. 




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.