مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت:از استان های موفق درنداشتن تلفات انسانی بودیم که تنها یک مورد تلفات آن هم به سبب بی احتیاطی فرد ونه وقوع سیلاب بوده است.

بالغ بر7هزار خانوار امدادرسانی شدندبه گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی گنج کریمی گفت:بخشی از عشایررا در شهرستان ها اسکان اضطراری دادیم ،از استان های یزد ومازندران20تن نایلون در مناطق سیل زده توزیع شد اما در نهایت مجبور به اسکان اضطراری سیل زدگان شدیم.

گنج کریمی افزود: درمجموع این روزهای اخیر به 7هزار خانوار در سطح استان خدمات دادیم که از توزیع مواد غذایی و اقلام امدادی تا اسکان اضطراری را شامل می شد و6هزار نفر آن امدادرسانی ویک هزار نفر اسکان اضطراری بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه بالگردهلال احمر تا شنبه امکان پرواز نداشت گفت: تعدادی خانوارهای گرفتار در فهرج را باید با امدادهوایی کمک کنیم.

وی تصریح کرد:ازجمله اقدامات انجام شده برای شهرستان های مختلف تخلیه آب از مناطق مختلف ، امدادرسانی واسکان اضطراری بوده است.

گنج کریمی گفت:114روستا در سیرجان شامل 1141خانواریعنی 5هزار و920نفر آسیب دیده امدادرسانی شدند در بافت نیز 1224خانوار آسیب دیده شامل 5هزار و160فرد آسیب دیده می شود.

وی همچنین از اسکان اضطراری 120نفر دربافت گفت واظهارکرد: توزیع 4هزار کنسرو و580نان از اقلام امدادی در بافت بود.

وی افزود:750خانوار در ارزوئیه ، 62خانوار در جیرفت،59خانوار دررفسنجان، 253خانوار دررابر،52خانوار در عنبرآباد ،38خانوار دربم، 17خانوار درفهرج ، 135خانوار در ساردوئیه ،26خانوار در راین،15خانوار در شهربابک و7خانوار در نرماشیر توسط هلال احمر در این حوادث امدادرسانی شدند.

گنج کریمی از حضور 228تیم امدادی وامدادرسانی به 7هزار خانوار درچند روز اخیر درجریان وقوع سیلاب خبرداد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار