معاون امورعمرانی استانداری اصفهان گفت: تدوین سند جامع گردشگری شهر های همجوار اصفهان در دست بررسی و پیگیری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد علی طرفه امروزهنگام بازدید از طرح های عمران شهری شهرداری خمینی شهر اظهار کرد: هم اکنون ظرفیت تشکیل کانون مرکزی و جامع گردشگری شهرهای اصفهان با شهرهای مجاور به منظور دسته ‌بندی فرهنگی،اجتماعی و تاریخی و تدوین بسته جامع راهنمایی و معرفی این ظرفیت ها وجود دارد .

وی بابیان اینکه تدوین بسته معرفی کانون گردشگری و جذابیت تاریخی و میراثی شهر اصفهان به همراه شهرهای مجاور کمک زیادی به افزایش تعداد گردشگران داخلی و خارجی می‌کند، افزود :از متولیان و مسئوولان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان و شهرستان به‌خصوص شهرداری خمینی‌شهر می‌خواهم پیگیری لازم را برای تدوین و طرح این بسته جامع داشته باشند.

وی همچنین طرح های گردشگری شهرستان خمینی شهررا سبب ایجاد تحول در این منطقه ارزیابی کرد و گفت : منطقه گردشگری لادر و بام سبز خمینی ‌شهر به‌عنوان ظرفیت فرا منطقه‌ای محسوب می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد :شهرداری خمینی‌شهر می‌تواند با استفاده از توان و ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ، امکان تکمیل دو منطقه گردشگری لادر و بام سبز را برای استفاده گردشگری روزانه و اقامتی همراه با برنامه‌های فرهنگی فراهم کند.

طرفه افزود: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری خمینی‌شهر پیشنهاد می‌شود برنامه یکپارچه و بسته جامع و به‌هم‌ پیوسته گردشگری شهرهای مجاور با شهر اصفهان تدوین شود و تا ظرفیت‌های گردشگری خمینی‌شهر،اصفهان و شهرهای مجاور به‌صورت فرا منطقه دیده‌ای شود.

وی گفت : باید تلاش شود در هنگام ورود گردشگران داخلی و خارجی به اصفهان بسته جامع گردشگری، میراث فرهنگی و تاریخی به آنان ارائه شود.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان در این سفر از طرح های میدان ورودی دانشگاه آزاد خمینی‌شهر ، منطقه گردشگری لادر ، جاده اتصالی منطقه دوشاخ به جاده کمربندی ،سازمان اتوبوس‌رانی، ساختمان نیمه‌کاره ساختمان خدمات موتوری ، منطقه گردشگری بام سبز ، میدان امام رضا(ع ) ،خیابان در دست احداث شهید صدوقی و آزادسازی خیابان مرکزی دیدن کرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.