ششمین جلد از سری کتاب های شهدای مدافع حرم انتشارات بوی شهر بهشت با عنوان «شیخ شهید» منتشر شد .

انتشار ششمین جلد کتاب شهدای مدافع حرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، گفت: کتاب «شیخ شهید» روایتی زیبا و دل نشین از سبک زندگی شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمد رضایی است که به قلم «سید سیعد موسوی» به رشته تحریر آمده است.

مهدی ابراهیمی افزود: این کتاب در قطع رقعی در 150 صفحه با تیراژ 1000 نسخه روانه بازار شده است.

وی با اشاره به بخشی از محتوای این کتاب بيان كرد: زندگی این شهید بزرگوار می تواند الگویی برای دیگر انسان ها باشد به طور مثال در قسمتی از متن کتاب به نقل از یکی دوستان طلبه وی آمده  است: " آقای رضایی تمام کارهایش را با انگیزه انجام می‌داد. یکی از انگیزه‌های جالبش خدمت بود. دو نوع خدمت را در اولویت کارهای خود قرار داده بود، یکی خدمت به عالم و یکی خدمت به سادات."

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با اشاره به چاپ 10 عنوان کتاب برای شهدای مدافع حرم افغانستانی در مشهد اظهار کرد: یکی از ماموریت های اصلی انتشارات بوی شهر بهشت تولید محتوای تاثیر گذار در حوزه ی سبک زندگی اسلامی و انقلابی است که در این راستا در حال تالیف 10 جلد کتاب با محتوای شهدای مدافع حرم هستیم، تاکنون شش جلد کتاب با عنوان های «آن 22 نفر»، «چله عشق»، «فاتح دلها»، «ذوالفقار فاطمیون»، «سرنوشت خونین» و «شیخ شهید» به چاپ رسیده است.

علاقه مندان به مطالعه کتاب «شیخ شهید» می توانند با حضور در مراکز فروش انتشارات بوی شهر بهشت در فروشگاه های پاتوق کتاب واقع در خیابان آیت الله بهجت، بوستان کتاب (زیرگذرپارک ملت) و فروشگاه شهرکتاب واقع در چهارراه ابوطالب و همچنین به صورت غیر حضوری از طریق سایت انتشارات بوی شهر بهشت به آدرسwww.nbehesht.ir  نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.
انتهای پیام// ف ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.