منوچهر فلاح مدیر عامل شرکت گاز استان یزد درگفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ از دریافت گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات (ISO10002 : 2014) و پایش و اندازه گیری رضایت مشتری (ISO10004 : 2012) خبر داد.
فلاح گفت: در راستای کسب رضایت مشتری و دریافت یک سیستم مشخص جهت رسیدگی به شکایات، شرکت گاز استان یزد دریافت گواهینامه های مذکور را در برنامه خود قرار داد که با دعوت از ممیزان شرکت DQS آلمان و با توجه به اقدامات مناسب و قابل توجه در این زمینه و در سایه مساعدت و همکاری مدیران و کلیه کارکنان، شرکت گاز استان یزد موفق به اثبات برآورده سازی الزامات استانداردهای مذکور در راستای دریافت گواهینامه های بین المللی مرتبط گردید.
این مقام مسئول اظهار امیدواری نمود با استقرار سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات و پایش و اندازه گیری رضایت مشتری در شرکت گاز استان یزد، ساماندهی مناسب تری بر روی اقدامات صورت گرفته در زمینه کسب رضایت مشتری انجام گیرد و این شرکت با شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط بهبود با حرکت پویاتری در زمینه جلب رضایت مردم عمل نماید.
انتهای پیام/ ی